Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

miercuri, 8 februarie 2012

Fără cuvinte...piruetele Silviei

17 comentarii:

  1. mie imi plac papucii de casa din prima fotografie

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum înca eu nu am nepoti, îmi place mai mult a treia poza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce coincidenta, tocmai ce scriam si eu la tine :)
      Tot in contextul asta.

      Ștergere
    2. Nu ma judeca prea aspru!
      "Ochii vad, inima cere...", nu mai stiu urmarea!

      Ștergere
  3. Coco,
    nu stiu zau...azi am fost intrebata cand m-am casatorit, adica data casatoriei...si m-am blocat...de mult nu m-am gandit la asta si mi-a trebuit cateva secunde de concentrare pt reamintire.

    RăspundețiȘtergere
  4. o dulce Silvia ta! si ce trece timpuuuuuuul!
    Iarna e un anotimp bun pentru depanat amintiri :)
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Realizezi ca esti cea mai norocoasa mammy din Univers ???:)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Micuta dansatoare care a crescut mare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pirueta ca pirueta,da' papuceii Silviei m-au cucerit pe mine!
    Să-ți trăiască!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce fata frumoasa...sa-ti traiasca :)
    sunt sigura ca inca isi mai aminteste de paucii aia haiosi :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc tuturor!
    Din motive tehnice, cum ar fi galeata cu internet, terminata...nu ma pot lungi.
    Apreciez insa trecerea voatra in revista, sper in curand sa pot sa revin la normalitate.

    RăspundețiȘtergere