Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

miercuri, 4 august 2010

Cum facem cunoştinţă ?

În ultimul timp m-am întrebat dacă orice modalitate de a face cunoştinţă cu cineva, în spaţiu virtual, este corectă, oportună.
În lista mea de mess abia dacă sunt 3-4 persoane pe care să nu le cunosc personal. Mă "lipesc" greu în discuţii cu necunoscuţi şi mă întreb dacă am sau nu o problemă. Din câte mă ştiu nu stau atât de rău cu comunicarea şi totuşi ...

Contează mijloacele prin care faci cunoştinţă? Contează împejurarea prin care faci cunoştinţă? Contează chiar şi atunci când la capăt cunoşti pe cineva deosebit? Şi dacă îl cunoşti printr-un concurs de împrejurări care ar putea părea invaziv, apoi dai de oameni care te plac, rămâi blocat de nerespectarea canoanelor?

Trebuie să ai mustrări de cunoştinţă pentru că ai facilitat calea altcuiva spre cineva deosebit, dar fără să îl întrebi pe cel din urmă dacă doreşte? Este corect să "intervii" chiar dacă finalul este mulţumitor pentru celelalte două persoane? Se poate simţi cineva jignit?

Ore mă descurc greu cu necunoscuţii pentru că doar uneori am chef de "taca-taca" şi alteori mi-e groaza să nu dau de "ţaca-paca"?

Oricum, cu tot ce-i bun în viaţa ai întâlnire rar...rar de tot. Şi-atunci eşti atât de surprins /ă încât uneori îţi scapă...

:))




Un comentariu:

  1. ptr o persoan comunicativa nu ii este greu sa comunice sub nici o forma chiar daca este virtual sau o problema ar fi totusi daca aceea persoana nu a mai comunicat demult cu alte persoane straine:)este bine totusi sa comunicam cu toata lumea chiar si virtual mai alaes ca acum poate din comoditate alegem aceasta cale este mai usor nu trebuie sa avem grija la gesturi priviri scapam de inhibitii si complexe dincolo in in aceea lume gasesti de toate si chiar si surprize placut:)iar cand cineva cedeaza in beneficiul altei persoane cedeaza ptr a a ceea persoana ii este draga si importanta si doar asta conteaza da cedem lucruri ptr ca bne dorim si ptr ca dorim sa impartasim bunul si binele cu cel drag:)

    RăspundețiȘtergere