Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

marți, 26 octombrie 2010

Gandurile zilei

Un prieten

"Ce-ai facut in ultimii doi ani?"
"Depresie, insomnie accentuata, controale, operatie, spre ultimul drum, reintoarcere, controale,abandon...o pauza...degradare fizica accentuata, medic, alti medici, spital, spre ultimul drum, reintoarcere, alt spital-opreatie, alt spital, vacanta, bine".

Interviu

Cea care intervieveaza este tanara. Vorbeste mult. Ma intreb cine se afla la interviu.Apoi gata :)) Imi schimb meseria, totusi credeam ca ma intreaba ceva.

Copilu'

"Am luat 9 la civica pentru ca nu am reusit sa gasesc posibilitati de a imbunatati "dreptul copilului la stabilirea si pastrarea identitatii sale", in scoala.

Diriginta (psihologul scolii)

"V-am chemat sa discutam despre Copilu'. Oare ce voiam sa va zic?"...priveste disperata paginile A4 goale din fata ei...nu are notat nimic...intalnirea e stabilita cu o saptamana inainte...se foieste, mai trec minute...transpira...sare "salvata de clopotel"-ul din cap "aaa, ma duc sa aduc catalogul"...il aduce..privim minunate cele 3 note ale lu' Copilu'...eu le stiam...privesc in jos gandind " uite cum este de nepregatita, nu poate sa-mi spuna nimic despre Copilu' desi e diriginta lui al 3-lea an, iar timpul meu...". Am sfarsit prin a-i povesti eu despre Copilu' ceva...ea si-a notat sarguincioasa...nu stiu ce...nici nu-mi pasa...ma intreaba daca m-a deranjat...aaa NU...si-a amintit de ce m-a chemat, vrea o legatura stransa cu parintii...cand o sa ma mai prinda!

Instalatorul

"fata, nu pot sa termin azi...teava flexibila e prea scurta"...el a cumparat-o...eu demult le spun ca "si 3 cm conteaza"...

Ma doare capul. Tare!

Per total o zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu