Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

sâmbătă, 30 iulie 2011

Gândul zilei

În faţa morţii vom fi singuri, indiferent dacă ne ţine sau nu de mână cineva. Moartea este un act egoist. Cel ce moare nu are decât gânduri pentru sine: ' ce se fac ei fără mine?', ca şi când cel ce moare este condiţia de existenţă a celorlalţi.
Iar dialogurile lui sunt doar cu Dumnezeu.
Dacă eşti un om cuminte, înainte de moarte rezolvi problemele lăsate în voia sorţii. Aşa ai grijă de cei ce rămân.
Cea mai grea întrebare pe care mi-am pus-o vreodată a fost: 'I-am pregătit suficient pentru viaţă, ştiu ei să se descurce fără mine?'
Şi dacă am răspuns cinstit, atunci a fost un 'da' şi un 'nu'.

Mi s-a dat ocazia să recuperez/mă revanşez.

Iar eu, de atunci, tot bâjbâi...nu-mi mai aud chemarea. Şi doar fac întruna linişte?!

L.E.: Nu vreau sa ma sinucid (pentru că am fost întrebată, fac aceste precizări). Tristeţile nu mă ţin mai mult de o zi. Citisem ceva înainte şi aşa am ajuns la tema asta. 

17 comentarii:

  1. ...dar adevarat. Azi sunt inecata rau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Esenţa vieţii este să dăm un sens aceteia , să ne simţim utili , să fim utili chiar dacă cu sau fără noi viaţa merge înainte .

    RăspundețiȘtergere
  3. da, sunt inca in cautarea sensului vietii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am gandit deseori la momentul mortii. Cred ca esti cat se poate de singur. Insa cred ca, indiferent daca esti cuminte sau nu, in chiar momentul mortii nu mai are importanta ce lasi in urma. Sau asa ar fi cel mai bine, sa mergi direct inainte. Nu mai poti schimba trecutul, deci conteaza doar viitorul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Moartea e senină şi altruistă.
    Sau, de la caz la caz...

    RăspundețiȘtergere
  6. Mircea V,
    pentru mine are importanta, daca nu las in urma ordine, inseamna ca nu trec la nivelul urmator...'dinamica' este cuvantul care ma impinge din blocaje, mi-e teama de rutina. Sa nu macine...
    Stii cate cazuri am vazut, in care copiii se chinuiai sa randuiasca tot ce au lasat in voia sortii parintii?

    RăspundețiȘtergere
  7. Moartea poate fi altruista daca suntem pregatiti pentru ea...
    Cred ca ne purtam in fata ei dupa cum ne e felul, credinta. Cred, nu stiu sigur.

    RăspundețiȘtergere
  8. a fost pt tine, Vania. :D Am omis sa scriu adresantul.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da,acum inteleg de ce ai spus ca iti pica bine postul meu de azi. Esti..trista, ravasita parca...Nu vreau sa vorbesc astazi despre moarte, nici macar sa ma gandesc la ea. :)
    Stiu, uneori se gandeste ea la noi!

    RăspundețiȘtergere
  10. lunapatrata,
    :) da, dar cum am zis, dinamica lucrurilor e puternica. Am incercat bicicleta cea noua prin cartier. Sunt mai impacata acum.
    Nici eu nu m-am gandit la moarte, am citit ceva despre asta si mi-am amintit de alte evenimente, foarte trecute.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sper ca astazi vezi lumea mai colorat... Când nu arata bine, pune ochelari cu sticla roz, uneori ajuta :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu este greu sa te gandesti la moarte atata timp cat esti impacat ca le-ai asigurat celor din jurul tau bagajul pentru viitor. Si nu ma gandesc neaparat la cel material...
    Si da, este bine sa pleci cu socotelile incheiate aici :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Carmen,
    am facut altceva, mai temerar. M-am urcat pe bicicleta lui Vladi...stii ce traiectorie aveam? Ca a pisatului boului :)) M-am distrat si nu m-a lovit nicio masina.

    RăspundețiȘtergere
  14. Digodana,

    Cred ca unii nu pot sa moara linistiti pentru ca ii mustra constiinta, altii mor asa cum a trecut prin viata, fara sa o observe, precum nici moartea n-o observa, sau chiar au facut ce trebuie si au murit in pace.
    Sper sa stiu sa mor frumos.

    RăspundețiȘtergere
  15. Toti stim sa murim frumos.
    Cu toate ca niciodata nu suntem pregatiti pentru D-na Moarte, oricat de bine am aranja lucrurile pt toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
  16. Refuz sa discut despre subiectul asta. Poate doar în râs...

    RăspundețiȘtergere