Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

miercuri, 21 septembrie 2011

Fără cuvinte 28-Azi am să-mi crestez în grindă...

Au crestat şi: Carmen , CLM , Sophie , Mircea Florescu , Digodana , Vania , Cristi Milla , Iulia , Dan-Om bun cu picior in gips , Pandhora , Abibbal , Zamfir , Costin , Balanta , Sorin , Mircea Vladut , drstoica , lunapatrata , Florentin , Irina , Alm, Earthwalker , Max Peter , Zodrac , Secret , Raul, Angi , Moşu .

24 de comentarii:

  1. Azi imi voi cresta in grinda,
    O minune de oglinda !

    RăspundețiȘtergere
  2. tu esti cea mai frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite ce frumos! Chiar aşa, ar merita să povesteşti o dată cum este cu obiceiul astă, cu crestatul grinzii. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos!
    (mama-i dusa-n sat cu Doru?) :))

    RăspundețiȘtergere
  5. superba fotografia! adorabila! atâta feminitate, caldura, gratie... Arta pura! pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. sophie,
    ...cine-i cea mai frumoasa?
    e clar!

    RăspundețiȘtergere
  7. rokssana,
    asta asa e!pentru mine e cea mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Max Peter,
    oooo , poate o sa povestesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Digodana,
    Am fost in sat...dar nu cu Doru, si asta doar pentru ca nu l-am intalnit.

    RăspundețiȘtergere
  10. Carmen,
    am fata taaaare frumoasa, oricat de bun a fost si fotograful.

    RăspundețiȘtergere
  11. E Silvia, nu? Frumoasa fata!
    Si nu am piciorul în ghips, e doar rupt...

    RăspundețiȘtergere
  12. Este interesant cum oglinda mică reuşeşte să cuprindă chipul mare al unei frumoase fete.

    RăspundețiȘtergere
  13. Dan,
    la noi la tara piciorul rupt se pune in ghips.

    RăspundețiȘtergere
  14. pandhora,
    of, nu minte sa stii...si eu sunt o cioara din aia care-si lauda...:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Abbibal,
    nici mie nu-mi vine sa cred ca vad asa ceva. in fiecare zi.

    RăspundețiȘtergere
  16. Daca vrea si Grivei. Da' la noi Grivei n-a vrut ca avea el o presimtire si se duceau naibii toate "planurile de vacanta". A strâns din dinti.

    RăspundețiȘtergere
  17. Pai nu se complica? nu se sudeaza alea pe-acolo in alta forma geometrica?

    RăspundețiȘtergere