Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

miercuri, 22 februarie 2012

Fără cuvinte...piciorușul Emei

24 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Acum e mai mare, bate cu piciorul în pământ, subliniază cine e șeful, pentru cei ce au dubii.

      Ștergere
  2. Ce-mi mi-ar place sa-i dau un pupic pe talpisoara ei micuta!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Gingăție și inocență de pui de om nevinovat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa venim pe lume, inocenți...apoi ceilalți ne strică.

      Ștergere
  4. Un picioruş mic şi drăguţ ce te îndeamnă să-l gâdili în talpă.

    RăspundețiȘtergere
  5. si tu ai o Ema mica si dulce? :)) nepotica noastra a împlinit astazi 3 luni :)
    Ce fotografie superba! pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. „si te voi purta pe maini, ca nu cumva sa-ti lovesti piciorul de vreo piatra...”

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mă tem că asta nu se poate, să trecem prin viață fără să ne mai lovim.

      Ștergere
  7. Presupun ca si eu am fost candva cam tot atat, dar nu-mi mai amintesc acum. :)

    RăspundețiȘtergere