Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

joi, 20 octombrie 2011

Bărbatul care mă face femeie

Mă întreb ce anume face diferenţa între o femeie obişnuită şi una adevărată.
Acea femeie care atunci când se ridică de pe scaun, ridică în acelaşi timp alţi trei bărbaţi, ei ignorând tot ce se află în jur, privind doar la EA.
Privind şi încercând să îi anticipeze următoarea mişcare, următoarea dorinţă.
Acea femeie care strâmbă din năsuc şi face botic, care cu cât este mai capricioasă cu atât este mai dorită. Acea femeie care pare în fiece moment vulnerabilă, iar fiecare mişcare, de altfel foarte încet executată, 'cere ajutor'.
Acea femeie care răspunde în doi peri unei întrebări amabile,unde femeia obişnuită vede nepoliteţe a răspunsului, absolut nemotivată, ea vede un început de flirt la care, desigur, răspunde cu indiferenţă.
Nu, nu pentru a respinge, ci pentru a atrage şi mai mult.

O femeie obişnuită nu aplică tehnica pânzei de paianjen, nu stă focusată atât de mult pentru depistarea unui flirt şi nu vede în orice comunicare cu sexul opus 'o posibilitate', o 'eventualitate'.
Totuşi, când cele două stau la aceeaşi masă, prima întrebată dacă doreşte apă va fi femeia adevărată.
Prima care are şanse să fie iubită este tot femeia adevărată.
Aşa cum este şi cea mereu ajutată, este cea care nu cară bagajele, este luată de la scară cu maşina, îşi trimite bărbatul să-i cumpere tampoane şi primeşte întotdeauna un dar de ziua ei, de Crăciun, de Moş Nicolae, de Sf.Valentin şi ce alte sărbători or mai fi.

Unde se face diferenţa?
În modalitatea de ' a cere'.

Femeia obişnuită pentru mine este ca o savarină, prăjitura mea preferată, are de toate...şi sirop... şi frişcă...se topeşte în gură...are aromă...este îndestulătoare. Niciodată n-am auzit pe cineva că nu s-ar satura cu una singură. :)

Ce fel de bărbat are răbdare să o descopere?

Femeia obişnuită are un sunet de început care este abia perceptibil, cu vibraţie timidă, cu grijă să nu deranjeze în vreun fel.
Dar dacă se simte iubită, ea ...ea..ea poate atinge sunete înalte, joase, puternice, tandre.


26 de comentarii:

  1. Foarte frumos... Te redescopăr!
    Cred că ai fi o profesoară foarte bună la o şcoală de fete... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. depinde de barbatul care priveste...savarina...
    o femeie este adevarata sau obisnuita in functie de barbatul care o priveste....
    pentru unul cea obisnuita poate parea ingrozitor de adevarata si...invers...

    eu cred ca o femeie trebuie sa stie cand e cazul sa fie...obisnuita si cand sa iradieze acea feminitate...adevarata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Max Peter,
    in ce sens ma redescoperi? :)

    As putea fi chiar un bun psiholog.

    RăspundețiȘtergere
  4. pandhora,
    ma intrebam cine o sa rada primul de savarina...uite ca e o EA :))

    ei, feminitatea asta...daca ar fi ca o esarfa pe care s-o punem la gat cand ne avantajeaza...ar fi chiar bine. Dar nu e.
    Si chiar se pierde daca esti nevoita sa-ti cari singura bagaje sau sa-ti torni singura apa in pahar.
    Cu feminitatea nu te poti preface, ori o ai, ori nu, ori e bine ascunsa...din doua , una.

    RăspundețiȘtergere
  5. Un articol care-mi taie rasuflarea.
    Diferenta cred ca este doar in interes. Femeia obisnuita are interesul de a fi obisnuita, iar cea numita "adevarata" doreste mult sa atraga barbatii.
    Nu barbatii sunt cei care aleg, ei au doar impresia asta. Ei (barbatii) nu fac altceva decat sa raspunda la chemarile femeii. Femeia adevarata trimite chemari. Femeia obisnuita si-a inhibat aceste chemari.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mircea Vladut,
    e drept, barbatii 'decat' se pun la dispozitie.
    Io cred ca femeia obisnuita cara prea multe bagaje si de cele mai multe ori este si 'vanator', deci e mai activa, nu stie sa se miste lent. ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Zamfir Turdeanu,

    tinere, acum daca nu pot vedea de esti in picioare au ba, musai sa te intreb: "de care?"
    :))

    RăspundețiȘtergere
  8. ...hiim, stau si ma intreb daca nu cumva exista o metamorfoza, cred ca la un momendat exista doar una, mai tarziu chiar daca se duc pe doua cai diferite se vor reintregi, diferenta fiind doar in perioada de timp in care se vor intoarce la origini... Vanatoarea asta e draguta, dar nu duce mult, la un moment dat obosesti, iti vei dori altceva, asa cum se intampla si la cealalta categorie subliniata de tine, mai trage cu ochiul, si-ar dori sa guste si ea macar pentru o clipa gustul vanatorii.. Nu cred in definitivarea celor doua categorii asa cum nu cred nici in disponibilitatea barbatului, considerat fiind doar o unealta cu instincte cavernice sau animalice.. Este adevarat ca "sexul vinde" , dar nu la toata lumea...:D Cand sexul si pasiunea se intalnesc, este altceva, cu siguranta stiai asta, ei bine, cand vanezi, nu le poti avea pe amandoua, dar ravnesti la ele...drept pentru care, atunci cand vei vrea sa le imbini, lasi vanatoarea la o parte, chiar daca mai cochetezi cu ea, atragandu-ti si partenerul in acea "joaca pe plaja" :D ...na, ganguresc si eu acu'..dar asa vaz eu lucrurile :D
    Ce spune doamna? :D

    RăspundețiȘtergere
  9. ... datorita compozitiei, savarinele trebuie savurate repede, altfel se altereaza ... :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. ganguritu,
    metamorfoza in sens distructiv, poate. Adica din una adevarata sa devii una obisnuita datorita responsabilitatilor care iti cam ucid feminitatea. Caci asta este in primul rand ceea ce ii da un plus femeii adevarate, care isi consuma rolul social asa cum trebuie. Ea trebuie ingrijita, vanatorul fiind barbatul care se lupta pentru papa, apa si siguranta. Ori, cand rolul este preluat de fumeie, ea isi pierde acele calitati care o fac 'tandra, moale si perversa'- ca sa-l citez pe maestrul Brumaru.

    *am un prieten si povestea in trecut din traznaile sale. Odata mi-a posvestit ca vanatoarea il atrage extraordinar pana cand se impiedica victima, din momentul asta nu-i mai vine s-o 'devoreze', nu-i mai trebuie...

    RăspundețiȘtergere
  11. Costel,
    pai eu ce zic? :))
    ...si n-ar fi pacat? Ca din doua, una: ori esti in nirvana ori mori intoxicat.

    RăspundețiȘtergere
  12. ..ceva deviatii pe tema am scris si eu :D vis a vis de vanatoare si vanat :D...cam aceeasi idee dar cred ca argumentata altfel. Zi faina sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  13. o, sigur.
    Ideea de vanatoare difera la barbati.
    Femeile mai degraba invita la vanatoare. Iar cele adevarate o fac, de multe ori chiar inconstient, e in natura firii lor. E oarecum cultivata, cand e facuta constient.
    O femeie obisnuita, in schimb, va considera necesar sa-si consume energia in alta directie.
    E pe interes, cum spunea prea bine Mircea.

    RăspundețiȘtergere
  14. Apropo de titlu, femeia adevărată e cea care-l face pe bărbat să se simtă bărbat. Atât şi nimic mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  15. tu cum te simti, Cleo, femeie obisnuita sau speciala? :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Lotus,
    singura femeie care face barbat dintr-un mascul, este mama lui.
    Iar daca mama n-a reusit, barbatul astepta sa-i rezolve problemele o alta femeie.
    Atunci vor fi de vina toate femeile planetei...iar neputintele barbatului o continua lamentare.
    Esenta naturii noastre nu se formeaza odata cu iubirea sau esecul, ci atunci ne dezvaluie ceea ce suntem deja!
    Nervii pe care tii provoc eu, spre exemplu, trebuie sa te intoarca spre tine. :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Cora,
    o femeie simpla, extrem de simpla, careia ii plac lucrurile simple, care va spune 'te iubesc' cand iubeste si care va spune 'nu te iubesc' cand nu iubeste. O femeie care stie ca atunci cand exista dependenta de o persoana nu mai este iubire corecta, o femeie care stie sa fie fericita fara sa fie legata de o iubire.
    O femeie care nu se mai complica in meandrele falselor aparente, dar le observa.
    Si n-am sa ma ridic niciodata de la o masa numai ca sa vad cati se ridica pentru mine :))Adevarul este ca fooooarte greu ma mai misca cineva... si spun asta cu indulgenta.
    O femeie care are ca dicton la blog: Daca dragoste nu e...nu-i nimic. :)
    se potriveste?

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu ma asteptam sa-mi raspunzi prin 1,2 cuvinte. Nu stiu daca se potriveste, ca nu te cunosc, e frumos si trist ce spui. Sunt sigura ca ai multa experianta de viata.

    Ceea ce voiam eu sa zic e ca important e cum ne simtim fiecare si ceea ce transmitem, fie ca suntem femei sau barbati. Adica daca noi nu ne simtim importante, atunci cum sa ne perceapa cei din jur ca fiind? Nici nu discut despre falsitate, pen'ca barbatii nostri(fie ei prieteni, iubiti, sau doar cunostinte) sunt suficienti de destepti sa o simta. Iar cei care nu sunt, nu merita! :))

    RăspundețiȘtergere
  19. :)
    bine.
    femeie obisnuita-asteptari/preocupari pentru sexul opus.

    Scriu si eu despre ce mai vad pe unde merg.
    Nu intentionez sa ma pozitionez deasupra a ceva/cuiva (scriu asta incercand sa inteleg substratul intrebarii tale).

    RăspundețiȘtergere
  20. Ufff, intrebarea nu are nici un substrat, voiam doar sa inteleg cum te simti tu.
    Eu am un prieten bun care mi-a spus ceva intr-o vreme cand eram tare nefericita: "NO, fato, vei conta pentru altii abia cand vei incepe sa contezi pentru tine".

    Si stii ca a avut dreptate? Si asta nu are legatura cu pozitionarea deasupra cuiva ci pozitionarea in raport cu... mine insami. :))

    Zic si eu... :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Uite ca scrisesem asta si apoi am sters, dar eu cu mine sunt edificata. Stiu ce valoare am, stiu cine sunt persoanele importante din viata mea, am prietenii mei, dar in rest nu ma intereseaza.

    Ce vazusem si descrisesem in postare, era un spectacol dat in fata necunoscutilor.
    Cat de neimacata cu tine insati trebuie sa fii incat sa vrei sa te hranesti din atentiile gratuite si mau mult nu, ale unor indiferenti, sa-ti scoti o tigara si sa privesti lenes si neajutorata in jur dupa un foc, cand ai bricheta in geanta, etc...
    Eu prefer sa-mi car singura bagajul, sa-mi aprind singura tigara cand oi fuma si oi fi in loc strain si sa contez pentru 1-2 oameni, dar care merita si ma merita.

    Si ai dreptate, cand te iubesti pe tine te vor iubi si ceilalti.Asta asa e!
    Si un alt mare adevar este ca in afara de tine nimeni nu-ti apartine. Nimeni!

    RăspundețiȘtergere
  22. "Barbatul care ma face femeie n-are nici un an... Restul n-au reusit sa ma faca sa ma simt cu adevarat femeie."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cine stie, poate nici nu tine de barbat, ci de capacitatea noastra de a iubi.
      Zic si eu!

      Ștergere