Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

luni, 2 aprilie 2012

Plăceri mai mici

Love relief...ciocolată cu mentă.

22 de comentarii:

  1. ciocolata amaruie nu este una din preferatele mele dar "After Eight" imi plac pentru ca au ceva delicat in ele si ma incanta ideea pliculetelor cu patratele de ciocolata in ele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmm...in ultimul an am cam dat-o pe ciocolata foarte amaruie. Sigur, mananc rar ciocolata. Asta e a doua pe care mi-am cumparat-o aiici, mi-am luat alta data o tabla tot amaruie cu menta, dar altfel. Tot buna.

      Ștergere
  2. Îmi iau şi eu "mentolată", mie îmi place, mai ales după o cafea. Tot "After Eight", îmi place cum e porţionată.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e foarte buna. Eu azi am luat una chiar inainte de cafea, cand eram in pat. Are un miros placut si am cazut prada tentatiei. Macar ata sa ma stric si eu, ca-s prea de tot in rest. ;))

      Ștergere
  3. cat costa acolo o cutie? in Franta e cam 1,20 euro, in Irlanda 1,50, in Austria 1,20, in Romania, 3,50.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu daca manânc asa ceva dupa opt seara nu mai dorm noaptea. Dar, vorba lui Max, cu o cafea dimineata e perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  5. la mine a mers si seara. :))
    ca trebuie sa o termin, am treaba...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ciocolata amaruie cu menta imi place si mie. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ah, ce amintire placuta...tata mereu ii aducea lui mama cadou After Eight de cate ori pleca in Anglia. O data mai de mult i-a adus si o bluza asa de frumoasa alba cu o broderie cu niste gaurele asa mici ajurate. Am probat-o si eu intr-o duminica cand eram singur in casa si mama si tata erau la teatru sau la film, asa de frumoasa era bluza aia. Se inchidea la gat la spate cu un nasturas mic alb rotund de sidef care era asa racoros si placut la atingere. Si avea si o fundita mica tot alba la gat in fata, pe care zau, eu cu barbia in piept incercand sa ma inchid la nasturele din spate, daca nu mi-a venit sa o bag in gura s-o gust, dar m-am abtinut...si acum tin minte si e si o amintire principala legata de Anglia la mine !...ma rog, eu aveam si o tendinta de a baga in gura si uneori a roade diverse chestii pe la 7-8 ani, de ex capete de creioane, semne de carte, colturi de gulere, in principal.

    (LOL ! Cate rochii de-ale lui mama am probat eu cand erau ei plecati de-acasa ! Dar eram mic, e total OK, zic asa pt altii ca nu inseamna neaparat ca esti gay sau ca o sa dezvolti fetish de transvestitism daca probezi hainele lui mama. Transvestitismul de tip fetishist de fapt e mai frecvent la barbatii heterosexuali decat la gay...ce sa-ti fac ? tu ai facut asocierea dragoste - ciocolata, nu eu !)

    RăspundețiȘtergere
  8. :))) cand am facut categoriile de bloggeri la postarea precedenta ar fi trebuit sa mai adaug si ”te-as iubi de te-as omori” pentru tine.
    rodeam si eu capete de creioane, pana la mina. Si mai bagam in gura parul...bleach!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi venea sa-mi bag nasul in monitor,sa simt si eu aromele,mai ales ca o bucatica era muscata:)...
    N-am mancat niciodata asa ceva,dar cand mi-oi cumpara cico asa o voi lua,numai sa gasesc.
    Na,pofta buna,dara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asi imparti cu drag, dar...n-am mana atat de lunga. Am mai impartit aici ca sa nu-mi ramana mie prea mult.

      Ștergere
  10. am luat una ..in treacat...iubesc ciocolata neagra !

    RăspundețiȘtergere
  11. Si mie imi place! Am luat si eu o tableta! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. O, da. Sunt nemaipomenite. E bine ca sunt mititele si ambalate individual, astfel iti poti doza portia mai eficient. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma incurca asta pe mine, daca imi vine intrec masura oricum or fi ele ambalate.

      Ștergere