Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

miercuri, 2 februarie 2011

Fără cuvinte 4

Miercurea fără cuvinte e în risc să vină în zi de Joi (la mine).
Am vrut să aleg locul meu preferat, lacul Sf Ana, dar nu-mi găsesc pozele.
Un alt loc remarcabil, Clisura Dunării.


22 de comentarii:

  1. Las' ca e bine, e frumos, imi place pe Dunare! M-as fi declarat si mai incantat daca Dunarea uda toate continentele, iar eu puteam valsa pe apele ei de la izvor pana la varsare... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunate fotografii Sophie! Excelente panorame!
    Miercurea vine cu multe surprize! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. WOW! semet priveste Decebal în zare! deosebit de reusite fotografii! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. :D chestia interesanta de azi ... Pestera Micula. O pestera "sportiva", aflata destul de aproape de Pestera Ursilor.
    Am fost aici si recunosc n-am stiut in ce ma bag... :) si chiar daca mi s-ar fi spus, n-as fi putut sa-mi imaginez. Adica oricum m-as fi "bagat" :))
    http://www.youtube.com/watch?v=gIfztMeZmDw
    Acolo timpul, intunericul si linistea sunt altfel.
    Pestera nu va fi niciodata deschisa pentru public.

    RăspundețiȘtergere
  5. Langa lacul sfanta ana e locul meu preferat: balvanyos. ai fost vreodata acolo?

    RăspundețiȘtergere
  6. drstoica,
    pentru a valsa pe ape, de la izvor pana la varsarea Dunarii in mare, nu trebuiesc inundate chiar toate continentele :)

    Carmen,
    in fiecare sapatamana imi propun sa ma pregatesc de marti pentru miercuri cu pozele, miercuri am program dupa-masa si nu am timp...se pare ca nici marti :))
    Da, multe surprize, la fiecare e ceva interesant.

    RăspundețiȘtergere
  7. Zana,
    ne mai vedem miercuri care vine :)

    nona,
    si-atunci tu cum ai fost acolo? ai mituit! ;))

    earthwalker ,
    o data, demult, toata zona e frumoasa.Nu imi vine s-o mai cotesc la dreapta spre balvanyos, o tin intins spre lac...pentru mine nu e loc mai frumos. In fiecare anotimp e frumos...insa toamnaaaaa imi place cel mai mult. Si ne-am facut un obicei, lasam masina sus si coboram prin padure 3 km. E ca un ritual.
    Ala e locul sufletului meu :)
    In drum spre lac e un loc unde se opresc oamenii si de unde se vede in larg: vale, munte, deal...o splendoare. Lumea priveste in liniste, cade in uitare...

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) nu chiar. Lucram, pe vremea aia, cu cineva care e pasionat de speologie. Am incetat colaborarea, deci, de acum inainte, va trebui sa mituiesc. ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. dincotro veneai de o coteai la dreapta spre balvanyos? noi veneam pe la oituz si targu secuiesc. la balvanyos faceam drumetii la cetatea medievala, care cand eram mica era mult mai intreaga ca acum, si pe muntii dimprejur. plus la cules de zmeura. multi ani la rand am petrecut acolo vacantele. n-am mai vazut paduri de foioase ca acolo.

    RăspundețiȘtergere
  10. earthwalker,
    miercurea ciuc, tusnad bai, bixad, sf ana
    :) de aia...sunt in harghita , apoi o bucatica vine jud covasna apoi intru iar in jud harghita...si la un mom dat dau de un drum care o tine inainte spre lac si unul face dreapta spre balvanyos.

    cred ca e cea mai mare placere pt mine sa conduc vara pe sub bolta facuta de crengile copacilor.super!
    poate ne vorbim si ne intalnim pe acolo, pt mine cam 3/4 de ora cu masina. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. nona,
    acum am vazut pestera.Trebuie sa fi fost interesant. Inteleg ca e problema cu accesul, pare greu de patruns in pestera.
    Eu am fost intr-o singura pestera pana acum, dar mult mai simpla, pestera Sugau.

    RăspundețiȘtergere
  12. In legatura cu Domnu' Doctor, tu ai dreptate da' el are si mai multa. Daca Dunarea ar trece prin toate continentele le-ar vedea el pe toate, valsând. Asta era!
    Si te mai sfatuiesc sa fii foarte atenta cu Doctoru', eu îl stiu de ceva vreme si e cam periculos, dupa cum ai constatat. Nu sta el mult pe gânduri...

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) Pfff... Cine stie cunoaste! Ce vals, ce decoruri, ce nebunie ar mai fi pe cursul Dunarii, in jos!... Sa cante muzica! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Dan,
    eu sunt nefricoasa...ce-o sa-mi faca? ...o injectie? :)

    RăspundețiȘtergere
  15. drstoica,
    "in jos" nu este o expresie care sa ma incante in ziua de azi.
    Schimbam directia sau valsam in cerc?
    (zice Dan ca esti periculos. esti? ce i-ai facut? :)) )

    RăspundețiȘtergere
  16. Mie nimic Doamne iarta-ma, el e cu calea ferata si cu avioanele vechi...

    RăspundețiȘtergere
  17. Astept trenu' si el nu vine. Astept sa-mi iau zborul si nu se-ntampla nimic. Acu'... na, astept sa valsez; sa vedem ce zice Dunarea. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu sunt Taur, musai sa simt pamantul sub picioare. De aceea consider ca scuba diving-ul facut anul trecut este cea mai mare provocare a vietii mele, desi tot anul trecut am trecut razant pe langa viata. Asa ca mersul pe ape e o aventura in sine numai daca stiu ca oricand pot sa intind piciorul pe o bucata de pamant.
    Altfel, e panica, e sfarsit.
    Asa ca lasa-mi mie o insulita si tu valseaza unde vrei :)

    RăspundețiȘtergere
  19. sophie, o sa caut sa aflu daca mai e autobuz intre tg secuiesc si balvanyos, si daca e, candva tot o sa viu. si iti las si tie un semn, poate urci cu mine la cetate.:)

    RăspundețiȘtergere
  20. pot si altfel, m ciuc, casin, tg secuiesc, sf ana...putin mai lung dar spectaculos drumul :)

    RăspundețiȘtergere
  21. multam!
    candva tot o sa vin, am sa aflu daca padurea copilariei mele chiar era fermecata:)

    RăspundețiȘtergere