Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

duminică, 20 februarie 2011

Orange

Mai nou tot ce e orange incepe sa-mi 'puta'. Singura asemanare dintre aceasta postare si cea de aici este de atitudine.
Am fost vineri sa-mi cumpar un telefon nou. Cel vechi a suferit un accident. Nu, nu din cel clasic. Altul. Incerc sa mentin variatia in viata mea.
Stau la rand la dispecer, iar in fata mea in rand sunt cateva domnisoare. Ma amuz bucuroasa cand aud ca nu sunt singura de pe plantea asta care nu-si cunoaste numarul de telefon. Astept cuminte sa-mi vina randul. Dupa 5 minute, vazand ca nu prea avansam intreb baiatul daca stau in loc bun in cazul in care vreau sa cumpar un telefon. Imi raspunde peste capetele celorlalti, e in regula, sunt in locul potrivit. Ajung fata-in-fata cu el si-mi da un numar de ordine pentru unul dintre cei doi consultanti orange. Daca tot mai am de asteptat, cei doi consultanti existenti fiind ocupati, imi sugereaza sa ma uit la telefoanele expuse.
Mare scofala, pe principiul ca nu-mi aleg partener de viata, masina sau casa, dupa alte 5 minute stiu bine ce vreau, un Nokia, cu butoane. Cu doua butoane.
Ma intorc la consultanti, mai stau alte 5 minute si vad cum un client se ridica si incep sa schimbe cuvinte de final. 
Stiind ca nimeni inaintea mea nu a mai primit numar de ordine, ma consider cu siguranta urmatorului client,  si  privesc spre consultant. Discutiile dintre cei doi au alunecat demult in chestii private. Rad amandoi barbatii. Eu privesc nesimtit, dupa alte 5 min si ma pozitionez ostentativ in fata consultantului. El fara nicio problema se amuza in continuare cu celalalt client, dar iritat de prezenta mea 'ma lasa' sa-i privesc spatele.
Incep sa ma ingrijorez pentru ca sunt in magazin de 25 de minute si inca nu am vorbit cu nimeni. Am timp pentru orange o ora si inainte cu 25 de minute eram convinsa ca este timp berechet. Privirilor mele insistente se mai adauga inca doua perechi de alte priviri. Barbati. Si ei spera sa 'jigneasca' consultantul cu o intrebare. Dupa un timp ei renunta. Eu ma incapatanez.
Cum in general cand doi barbati se 'simte' bine simt impulsul sa stric armonia, de data asta chiar era necesar.
Afisez un zambet amabil si-i intreb daca nu ar fi mai indicat sa iasa impreuna la o cafea dupa programul de serviciu.
Ce credeti ca-mi raspunde consultantul ?
'De fapt, eu nu sunt in timpul programului'
WOW
Pai, mamicule, atunci du-te acasa, nu sta in magazin in uniforma de serviciu, la povesti, cand magazinul sta intesat. Caci intre timp au venit multi altii.
Ii spun ca nu ma priveste, sa mearga sa trimita un coleg care este de serviciu, atunci. Si sa stea la povesti in vestiar sau in depozit dar nu in fata mea.
Mai stau 5 minute cand il vad pe consultant ca are o discutie cu cel de la dispecerat, fac schimb si vine celalalt sa vorbeasca cu mine. Are o fata trasa...nu-i face placere.
Ma intreaba cat timp lucrez eu pe zi, cate ore. Ma intreaba, imediat apoi daca eu stiu ca acel coleg a venit mai repede la serviciu. Pentru a se ocupa de clienti.
Ii spun ca eu sunt client si eu nu am simtit decat indolenta lui, pe cand eu vreau sa cumpar numai un telefon. Nimic altceva. Si nu inteleg de ce trebuie sa-mi iau o zi din concediu pentru a face acest lucru. Intr-un final isi da seama ca eu sunt totusi clientul si isi aminteste care este rolul lui. Ma intreaba daca cunosc ofertele. Nu, nu le cunosc si nici nu ma intereseaza. E vorba sa cumpar un telefon nu sa iau decizii de viata ca sa necesite sa aloc atata timp. Il rog sa nu mai vorbim, ci sa faca factura si sa pregateasca telefonul cat mai repede ca vreau sa plec. Timpul e pretios. 
Asa am scapat numai intr-o ora si jumatate, in total.
De cate ori ma duc la orange ma enervez. Sunt totusi bucuroasa, data trecuta am asteptat pana am ajuns la consultant o ora. Macar atunci se ocupau de clienti , nu intindeau barfele pe sfoara.
Si nici nu mi-a putut recupera numerele de telefon care erau salvate in cel stricat. Zicea ca nu a reusit. Asa ca cine a fost salvat pe cartela, exista. Dar foarte multe numere de telefon nu le mai am.
Cand mai aveam putin si terminam cu consultantul o alta doamna il intreaba cat mai dureaza ca ii expira timpul de parcare. Asta inseaman ca statea deja de o ora. 
A trimis-o sa mai plateasca o ora.
Ma bucur ca nu locuiesc in Bucuresti sau Timisoara. Chiar ca imi trebuia concediu pentru treaba asta.
De data asta imi promit ca telefonul asta o sa ma tina mai mult.


10 comentarii:

  1. I s-a furat vineri seara in Cora telefonul mobil lu mama , in zilele urmatoare ar trb sa -si faca rost de altul ....dar macar asa nu ne va mai suna ,,banca,, care in fiecare luna ne bucuram de vorbele lor duioase ( adica ne amenintza )
    PS> banuiam ca esti pe orange ! .))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. te apreciez pentru simtul umorului! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nesimțirea în asemenea locuri,aproape,nu are limite.Numai simțul umorului te ajută să nu te ia toți draci!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. mada,
    eu pentru ca-mi cumpar telefon dupa capacitati personale, adica din ala cu doua butoane care nu solicita decat un neuron, nu am acest risc. Ale mele aluneca prin wc-uri sau se trantesc pe jos, cu viteza mare. Mai trebuie sa astept sa ma sune celelalte sute de oameni sa-mi refac agenda :D

    carmen,
    asa zic si eu, ca am simtul umorului, dar cei de la orange nu ma apreciaza :)

    se-cret,
    da...cumperi un telefon, astepti ca o cretina si te mai si dojenesc aia pe-acolo. Noroc ca ma grabeam sa plec la Brasov si pentru asta am redus comunicarea la minim, caci cine nu poate sa vorbeasca si sa munceasca totodata, trebuie sa faca numai un lucru, sa munceasca. Vorba lunga ar fi luat din timpul meu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai vazut câte zeci de milioane tre' sa plateasca Vodafone si Orange pentru nu's ce nereguli care nu-s în regula?

    RăspundețiȘtergere
  6. Am auzit ceva, dar la mine e in regula. Inca. Telefon imi trebuie, deci ma risc. Apreciaza ca l-am stricat altfel.

    RăspundețiȘtergere
  7. Adica nu l-ai scapat în ...? La noi numa' asa se împlânta. In ramura feminina, evident.
    Le mai ramâne destul, nu le purta de grija, nu se simte la consumatori.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu te mai lăuda cu Orange-ul tău, și la Vodafone e la fel! :-))

    RăspundețiȘtergere
  9. Zâna Bună Rău,
    :) la Cosmote a fost mai bine. M-am dus sa platesc factura si tipa de-acolo imi zice:'avem de platit tz lei'.
    'Wow, adica, eufemistic vorbind, platim jumi-juma?
    ', am intrebat-o eu.
    Da' ea zice: 'NTZ' :))

    RăspundețiȘtergere
  10. :-) Trebuia să-i oferi și jumătatea ta, poate vă împrieteneați :-)

    RăspundețiȘtergere