Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

marți, 27 iulie 2010

Afară-i vopsit gardul,înăuntru-i leopardul

Am cunoscut întâmplător pe cineva...de fapt, "întâmplător".
O amică comună m-a rugat să o bag în seamă pentru că e mică şi debusolată. Eu nu vorbisem niciodată cu ea.
Era într-adevăr mică...şi debusolată...şi-avea acnee şi faţa întunecată de la angoase.
Eu, fată salon, sigur, mă ofer...toţi avem perioade când sufletul sângerează ca o gingie bolnavă, infectată, puroiată...
Aşa că după ce viaţa te-a călit într-un bun cosmetician aplici tratamentele, măştile de ten, dai cu loţiuni, fond de ten, pudră translucidă...şi iese la iveală Frumoasa. Îmi plăcea şi mie de ea, atât de frumoasă părea.

De la Frumoasa la Bestia e cale ...de-un joc, de-o păcăleală...
...
(In secret, hihi, Iluzionistul a venit si a facut "hocus-pocus...dispărutus")

2 comentarii:

  1. ooooooo daaaaaaa
    frumoasa se poate transforma intr-o bestie:)
    dar problema este ca ceea frumoasa uita cine a facut-o frumoasa si subestimeaza cosmeticiana:) dar....:)) si aceasta sansa scapata nu mai revine v-a ramane bestie mereu:))

    RăspundețiȘtergere
  2. in niciun anotimp nu-i tarziu pt "curatenia de primavara".

    RăspundețiȘtergere