Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

luni, 26 iulie 2010

Al treilea sex : Prietenul !

Pe forumul www.drandrei.ro, unde mai bântui eu, s-a discutat într-un topic despre existenţa prieteniei între femeie şi bărbat, fără implicaţii sexuale.

Părerile au fost în defavoarea unei asemenea prietenii pe motiv că nu există relaţie între cele două creaturi fără implicaţiile de natura mai sus amintită.

Şi totuşi eu susţin în continuare că există.

Pot spune că sunt 10-11 ani de când ne cunoaştem, putem vorbi deschis despre orice.
Este acel prieten spre care te îndrepţi când vrei să ai o opinie imparţială asupra problemei tale.
Acel prieten căruia dacă îi ceri părerea trebuie să fii pregătit să-i simţi acurateţea incomodă.
Un prieten cu mintea brici care din trei vorbe te ridică sau te "doboară" , cu adevărul spus.
Te primeşte să-i plângi pe umăr, dar te scutură tare şi-ţi pune oglinda în faţă.
Pe umărul lui nu vei avea loc să-ţi plângi de milă.

Aş putea spune că il privesc simplu, ca pe un om. Ieri, un alt prieten (în acest caz încă nu ştiu dacă este verificat termenul) îmi spunea că lumea e împărţită în bărbaţi şi femei, nu există categoria aceasta asexuată de 'oameni'.

Nu am să-mi denumesc prietenul Androgin, numai pentru că Androgin există şi este unic, irepetabil.

Am decis sa-l denumesc impropriu, Prieten, în categoria celui de al treilea sex.
Mă încântă că există şi sper să nu fie excepţia care confirmă regula.

( „Auraş, păcuraş / Scoate-mi apa din butoi / Ca te soarbe un cotoi / Că te tai şi te omor / Cu codita de topor.”)

Un comentariu:

  1. ce pot spune din proprie experienta exista prietenie intre doi oameni de sexe diferite fara alte conotatii decat pur prietenesti si asa este te poate da de toti peretii sa iti revii si are umarul acolo la nevoie si toata stima ca il ai multi nu au aceasta sansa:) ei pierd :)o asemenea reltie e nobila si fara interese si fara invidii:)

    RăspundețiȘtergere