Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

marți, 30 noiembrie 2010

Gândurile zilei...


Nu poţi sta afară, în 5 minute îţi vâjâie tot capul (nu de alta dar face şi mai mare dezordine). Vorba Silviei, am timp în cele 6 luni de iarnă să găsesc măcar un motiv pentru care să-mi placă iarna.

Oamenii sunt plini de complex-ităţi :D. La serviciu am fost la baie să mă spăl pe mâini (de data asta), iar la doi metri de uşa toaletei întâlnesc o colegă, roşie la faţă, foarte jenată ...Îmi spune că a uitat să-şi ascundă hârtia igienică şi au vazut-o cei doi străini aflaţi pe coridor. M-am uitat ce scrie pe uşa unde tocmai vedeau ce-i doi că intrăm. WC! Mi-a venit să le spun că avem pauza de cafea, dar cine să mă creadă. Oricum habar n-aveau de noi. Oare ce se putea spune despre mine, pentru că nu aveam hârtie igienică la mine...? Aşa-i când ai mintea prea odihnită!

Clar! Este mult mai obositor să te prefaci a fi cine nu eşti, decât să fii tu însăţi. Asta pentru cei care nu trăiesc funcţionând aşa.

2 comentarii:

  1. A uitat s-o ascunda la intrare sau la iesire? Aici ceva nu-i prea clar în gândurile de azi.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Adica tu vrei sa-mi incurci aceste ganduri profunde inteleg... Am scris ca eram la intrare. Daca intalnirea era la iesire ii spuneam sa-si bage hartia in buzunar si-o minteam ca n-a vazut-o nimeni :).

    Oricum, te miri ce-i preocupa pe unii. Ori eu sunt prea nesimtitoare...:))

    RăspundețiȘtergere