Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

miercuri, 12 ianuarie 2011

Fără cuvinte

The tourist :)

8 comentarii:

  1. Da, Silvia si Vladimir,adica Angelina Jolie si Johnny Depp :))
    (fotografii de acum 3 ani, dar aveam un ras comun cu Carmen despre filmul The tourist, cum ca n-am 'inteles' de acolo decat Venetia)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-ti aduca numai bucurii si sa fii mandra de ei. Si ei de tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt foarte frumosi.
    sa ai parte numai de frumos din partea lor. :)
    cam asa mi-l inchipuiam pe "Copilu'". :D :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Aha... asa deci! Venetia de acum trei ani si o minunata domnisoara în gondola!
    Excelenta parafraza! :)
    Sa ai o seara atât de frumoasa, sa nu poti sa o descrii prin cuvinte! :)
    Happy Wordless Wednesday Sophie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum mi s-a deschis si a doua fotografie! zau ca la prima vizita am vazut-o doar pe " Angelina"!
    Sa-ti traiasca amândoi copiii si sa-ti aduca numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mada,
    ;)

    Mosu,
    hmmm...suntem un trio bun, sunt mandra de ei, ca orice mama.Tare ma distrez cu ei!

    Kitty,
    Copilu' a cam crescut de-atunci, s-a lungit, are parul mai mare, gura si mai sloboda...

    Carmen,
    multumesc frumos.
    Interesant este ca Vladi n-avea nimic in palme pentru hranit porumbei, dar totusi se asezau pe bratul lui. Si el era super incantat...de acesti 'sobolani' ai Venetiei.
    Superba Venetia! Imi pare rau ca nu poti avea decat o data experienta surprizei atunci cand intri pe canal din mare. Spectaculos! Imi place locul ala.

    RăspundețiȘtergere