Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

sâmbătă, 25 iunie 2011

Album cu prieteni

M-am plimbat prin Sovata. Cu voi în gând...
Lui Vania, ceva vechi, în plin soare.

Lui Costin, biserica întalnită în cale. Este greco-catolica, construita între 1932-1937 (dacă îmi amintesc bine, oricum, pe-acolo)



Irina mă însoţeşte la plimbare, coborâm spre lacul Ursu.





Cristi, bâzâie că vrea pe motor, pe când eu credeam că trage la îngheţată...încă puţin şi ajungem la tonete.




Mircea observă din nou că românii nu sunt uniţi, iar Sorin îl potoleşte, oamenii sunt de mai multe naţii, cum ar fi: moldoveni :), mulţi unguri, nemţi şi câţiva italieni.





Sergiu priveşte critic, e prea mult soare şi pozarul nu s-a priceput...păcat mare de peisaj.




Ei bine, Raul supraveghează lucrările, ştrandul de la lacul Ursu trebuie să fie deschis în week-end.

Pandhora, admiră şi mai, mai şi-ar deschide cutia....


 Dana, renunţa la Paris pentru ştrandul de la lacul Ursu.


Mircea Florescu l-a convins pe Rareş, cum că  mult mai frumos curge o bere blondă, la Ciupercuţa, decât lichidul verzui...

 Florentin aleargă pe pista de lângă aleea ce înconjoară întregul lac...

Înauntru veţi găsi un prieten la nevoie, Ana vă aşteaptă. Fără fiţe, da?


 Aici se odihnesc ceilalţi prieteni...au două bănci, chiar trei, dar cea verde nu se vede din motive de ...prea mult verde. Nu, nu! Nu e adevărat că pozarul nu s-a priceput.



Earthwalker   priveşte gânditoare, se întreabă dacă ăsta să fie piaptănul bunicii...

 Drstoica admiră în oglindă...hmmm, un cer mai luminos.


Ştttttttt!....Moşu priveşte pădurea. (Încă de-atunci am ştiut că banca e a ta, numai a ta!)


 Ei, da! Când dai de un munte mic de sare printre copaci...nu poţi să te gândeşti decât la Dan.


 Buuuun! Ca să vedeţi că nu se scrijelesc doar mesaje de genul "Vasilică was here"...aici avem o trecere în revistă a înjurăturii cu ...ia suzeta în guriţă. Inscripţia este făcută pe braţul unui podişor din lemn.


Să ne răcorim, aproape am ocolit tot lacul.



Carmen este în vacanţă pe strada Trandafirilor, lui Helmut îi face bine aerul.

35 de comentarii:

  1. Sar' mâna pentru dedicatie, ai stat tu zece zile fara sa iesi cu nimic, dar acuma ne-ai facut-o!
    Gândindu-ma la pilda cu "sarea în bucate" sunt de-a dreptul magulit.
    Te (ne) pregatesti pentru vacanta cu pauza asta asa de lunga?

    RăspundețiȘtergere
  2. :) multumiri de plimbare!
    si daaa... bancuta aia acolo tare bine se potriveste...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cleo,postarea este super frumoasă și binevenită din punctul nostru de vedere.Am zis nostru,pentru că prințesa mea consoartă a petrecut multe,multe vacanțe de vară la Sovata,unde locuiau bunicii.Imagini proaspete super(n-a revăzută Sovata de peste 20 de ani)binevenite!Noi mulțumim,mult,Cleo!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dan,
    ...ar mai fi varianta cu 'drobul de sare' :))

    Paaai, n-a fost vacanta, dar am profitat...m-am plimbat o dupamasa singurica, bucurandu-ma ca un copil.
    Vreau sa va zic ca nu am vazut nici macar o mizerie pe jos.
    Anul trecut Sovata a fost un santier intreg, dar acum arata foarte bine.
    Mno, eu ziceam ca sarea aia e ca tine, răsărită când si unde nici nu te astepti.
    Zici ca le-am potrivit, da? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. mosu,
    ai vazut? nimeni nu statea pe ea!
    Dar eu... parca, parca am vazut o barba alba pe-acolo...asa, pentru o clipa.
    E mai departe de alee, iar aleea cade in spate...e numai bun locul pentru reculegere.

    RăspundețiȘtergere
  6. cristi,
    la masinute numai daca esti cuminte, daca papi inghetata frumos, fara sa te patezi pe bluzica...ca doar suntem la Sovata, sa il cautam pe tata :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sergiu,
    cu placere! pozele sunt chiar in ordine, cum le-am facut ocolind lacul. Daca poti sa crezi, tot lacul este inconjurat cu aleea aia...la poza lui Stoica este lacul Paraschiva (Piroska tó).
    Si sper sa va surprind curand cu muntii de sare.
    Mai recunoaste sotia ceva?
    Am fost si la salina de la Praid...pfff si acolo schimbari, e superamenajat, locuri de joaca pentru copii, expozitie mica cu statui din sare, altar si loc de rugaciune, magazin, centru de internet, un muzeu micut, un antrenor de sport...am facut gimnastica cu el aproape o ora, dar gimnastica speciala pentru caile respiratorii, plamani etc...inclusiv internet caffe au si wireless...mese de ping-pong, loc unde se joaca badminton si restaurant. La scara mica, dar de toate.
    La Corund e la fel cum a fost acum 20 de ani, doar niste vile noi, mari, in loc de case.
    Si oameni amabili.

    RăspundețiȘtergere
  8. strada trandafirilor... minunat loc de întâlnire cu prietenii. Multumesc Cleo draga. Te pupam, si eu si Helmut :-*

    RăspundețiȘtergere
  9. ce plimbare Cleo...multumesc...a fost placut sa umblam prin Sovata asa in "gasca"...multumin ca ne-ai luat cu tine :)
    chiar ma intrebam unde ai disparut...bine ai revenit...si cutiuta mea e mereu descuiata...cand vrei...nu trebuie decat sa ridici capacul :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasa trecere in revista!
    Iar pozele mi-au provocat ceva amintiri de pe acolo. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. da stiu ca te gandesti la noi, si in vacanta...
    idea e super, cate ceva pentru fiecare, multumesc

    RăspundețiȘtergere
  12. Carmen,
    poza nu reda foarte bine, dar strada era foarte frumoasa, cu trandafiri de o parte si alta...in toata lungimea ei. Cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  13. pandhora,
    am fost singura pe drum, m-am bucurat de o zi de singuratate, dar nu m-a tinut mult, dupa-masa am sunat acasa si Vladi a doua zi a venit la mine :)
    Silvia lucreaza peste vara...
    cate nazbatii am facut cu Vladi ...prin piscina... pffffff.
    Desi scopul calatoriei nu a fost vacanta, numai dupa-masa am fost libera. Dar am proooofitaaaat!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mircea V,
    cu placere! Am impartasit cu voi, a fost placerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  15. Raul,
    ma culcam cu voi in gand :)
    ei, daca ma straduiam mai tare aveam si un minim contact la internet, dar am vrut sa verific daca am capatat dependenta sau nu...asa ca, in concluzie, as zice ca stau destul de bine. Pot sa separ lucrurile.

    RăspundețiȘtergere
  16. Dan,
    as mai completa ceva ...
    anul asta nu am planificat nimic, ceea ce nu-mi sta in caracter. Finantele sunt sensibile anul asta, nu imi vine sa ma arunc inainte fara o acoperire sigura,asa ca voi vedea pe unde ajungem. Vladi merge la Bucuresti saptamana viitoare, apoi 10 zile in tabara de tae kwondo si la sf de iulie cred ca am musafiri cateva zile. Ramane sa dispar prin august, in a doua jumatate...iar daca totul merge cum vreau, in toamna fur un 4 zile mai departe(nu spui unde, ca sa se materializeze). Cam asa vad eu anul asta si va fi cum vrea Dumnezeu. Ori tot, ori nimic, ori in parte.

    RăspundețiȘtergere
  17. Sărut mâna Cleo !

    Ce-mi place acest articol !!
    Foarte sugestive şi bine alese dedicaţiile !! O trecere în revistă asemeni unui tur şi faptul că ai umblat cu toti prietenii în gând minunat !

    RăspundețiȘtergere
  18. Eheee ...Ce frumos e acolo pentru alergare :))).Multam pentru locul din album!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Pot admira şi peisaje în plin soare, cu condiţia să stau la umbră. Dar, prefer ploaia, din mai până-n octombrie...

    RăspundețiȘtergere
  20. nu prea se face treaba pe santierul de la strand...

    RăspundețiȘtergere
  21. Mircea F,
    ...bere blonda dar si companie interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  22. Sorin,
    ma bucur, ma bucur...mai ales daca zici ca le-am potrivit. Cunoasterea omului din scris, e mai...saraca.

    RăspundețiȘtergere
  23. Florentin,
    sa-ti mai zic ca e voie si cu bicicleta? dar ca sa simiti, mai bine iei bicicleta prin statiune ...trebuie ceva antrenament pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  24. Vania,
    nu trebuie acolo atata ploaie, te asigur ca umbra iti ajunge.
    De altfel, eu nu am prins inca nici macar o zi in care sa pot spune: 'nu mai pot de caldura'.

    RăspundețiȘtergere
  25. Raul,
    :)) stiam eu ce supraveghetor trebuie sa aleg ca sa se mareasca ritmul la munca...ca prea tandaleau baietii acolo.

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce mult mi-a placut articolul si ideea ta!
    Chiar ca este o plimbare in gasca, cum spune Pandhora:)
    Este minunat ca te gandesti la noi, si, daca stau sa ma gandesc, cam toti suntem la fel, am devenit destul de legati unii de altii :)
    Eu nu am fost la Sovata, dar mi-ai trezit un mare interes cu aceste fotogrfii, sa stii ca o sa fac tot ce pot sa ajung si eu acolo. Parisul nu-l dau ca e pe motive de sentimentale, e sora mea acolo... dar Doamne Doamne ce m-ar tenta o baie in strandul din fotografia ta :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Nici eu n-as lasa Parisul pe Sovata...ma gandeam eu ca o sa zambesti cand o sa citesti :)
    Stii cum stai in apa sarata? pfff cu asta m-am distrat cel mai tare. Pur si simplu stai intinsa pe spate, iar apa te tine la suprafata...plutesti. Radeam cu Vladi, chipurile cat de puternici suntem, ne puteam sustine unul pe altul intr-o mana.

    RăspundețiȘtergere
  28. drstoica admira in oglinda lumea de dincolo. :) mersi frumos de plimbare. racoroasa si relaxanta, in jurul lacului...

    RăspundețiȘtergere
  29. multumesc de plimbare; cu trenuletul ai fost? mie mi-a placut :)

    RăspundețiȘtergere
  30. drstoica,
    daca zici tu ca ai privirea atat de ascutitaaaaa...te cred pe cuvant.(ai zarit ceva?)

    RăspundețiȘtergere
  31. Sophie,
    am vazut trenuletul, dar nu m-a tentat. Nu-s cu sporturile extreme :))
    Recunosc ca o data am incercat trenuletul, cand am fost in Helsinki. Dar era mai mult un tranvai foarte vechi.

    RăspundețiȘtergere
  32. ooo, ai vazut un adevarat spectacol!

    RăspundețiȘtergere