Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

vineri, 17 iunie 2011

Stare

Simt cum timpul mă copleşeşte...sunt ca nisipul din clepsidră...mă scurg.
Mă scurg prin inelul pe care mi l-am dăruit în inima mea.
Rămăşiţele mele, doar o grămăjoară de nisip.
Sunt bob cu bob, fir cu fir.
Mă privesc în olindă din când în când. Ca să nu mă uit.
Sunt plină de hărţi spre niciunde. Hărţi bidimensionale.
Sunt prea puţin pentru tine, tu care ştii să citeşti în adâncime.

Sunt ca un chinez într-o valiză.
La un loc de dezmembrată.

31 de comentarii:

  1. nu trebuie sa te pierzi...nu te disipa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Totul e în puterea de autocontrol și în autostăpânire. Totul e în mintea noastră. Suntem proprii noștri stăpâni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Saracul chinez, n-ar vrea sa stii cum e el acolo, in valiza... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. "vreme trece/vreme vine
    toate-s vechi/si noi is toate...
    etc
    stii tu continuarea

    RăspundețiȘtergere
  5. pandhora,
    ...o fi fost efectul Lunii pline?
    Dar, stii cum se zice, odata ce constientizezi problema, nimic nu mai e valabil.

    RăspundețiȘtergere
  6. Zodrac,
    poti s-o mai spui o data: 'Suntem proprii noștri stăpâni. '.
    De cate ori ii spun asta fiului meu...ca ne aflam in perioada aia in care nici copil nu e, nici adult nu e...si crede ca pentru impresie artistica trebuie sa fie in ton cu turma.

    RăspundețiȘtergere
  7. drstoica,
    cum nu stiu? e dezmembrat.
    In plus, pentru el nici nu mai conteaza.
    Pe cand eu trebuie sa ma remontez :). (am exagerat, da, stiu...da-ma-n judecata!)

    RăspundețiȘtergere
  8. :)
    Raul,
    secretul meu este ca atunci cand vorbesc despre ceva, e ceva ce a si trecut...aproape :)

    RăspundețiȘtergere
  9. am invatat ca iti pica bine sa faci lucruri doar pt a le sti terminate. adica sa ai acea satisfactie de a te sterge pe frunte, dupa ce ai scapat de ceva ce te apasa. dar... si mai bine iti pica daca nu le faci. mai mare e satisfactia, pt ca e amestecata putin cu razbunare, la nivel de subconstient

    RăspundețiȘtergere
  10. pfffff...cand esti invatat sa faci ce ai de facut, faci. Daca nu faci, la nivel de subconstient, chestiile astea refuleaza in cocomarle...si dintr-o data te trezesti ca ...ai insomnii, atacuri de panica, depresii, apoi nevroze si mai stiu eu ce....

    RăspundețiȘtergere
  11. sa continui si eu in aceiasi nota hazlie. Esti ca 3 somalezi intr-o cabina telefonica.

    RăspundețiȘtergere
  12. Fiecare dintre noi am avut momente cand ne-am simtit doborati la pamant. Uneori ne-am ridicat mai repede, alteori ne-am plans de mila, alteori am avut pe cineva care ne-a fost alaturi. Acum ai nevoie de un sut in fund:) De un imbold. De cineva care sa creada in tine, sa te ambitioneze sa iti inflacareze speranta.

    RăspundețiȘtergere
  13. hai la un ceai bun, sa poevstim mai pe-ndelete!
    cine nu stie sa-ti aprecieze valoarea, are ghinion! viata merge mai departe si firicelele de nisip se vor aduna acolo unde le este locul! te pupez

    RăspundețiȘtergere
  14. Cleo pe toți ne copleșește și ne subjugă timpul.Ne răzvrătim noi și atunci avem impresia...
    Luna plină e și ea necaz!

    RăspundețiȘtergere
  15. Dugheghe maghe domle.
    Hai ca a trecut deja!
    Pai cu atatia prieteni nici nu-i de mirare!

    RăspundețiȘtergere
  16. :) http://www.youtube.com/watch?v=aSZVYZTze74 asculta asta poate te vei simti mai bine :)

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. cand nisipul se scurge in totalitate, clepsidra se intoarce

    RăspundețiȘtergere
  18. Esti mai mult decat o stare, esti un bilion de emotii contradictori, un suflet scaldat in soare si ploi, cu un genunchi in noroi si unu in tinda casei parintesti, mereu gata sa te urasti dar si sa te pazesti...fiinta tandra, dar stangace esti un om frumos! :P :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Solutia este comunicarea starilor, eu cel putin asa functionez...Cand ajung intr-un impas spun tuturor cum ma simt si atunci am senzatia ca o mana invizibila imi elibereaza sufletul si lasa loc noilor idei constructive care sa ma revigoreze. Bafta la ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  20. Doar o corectie la ce spune Dr. Stoica: nu ca n-ar vrea el (chinezul) sa stii cum e în valiza, cred ca n-ai vrea tu în primul rând!!
    Altfel, hai, pieptul înainte, suge burta, fundul în spate si mergi mai departe!! Toti avem momente bune si rele, iar cele rele trebuie sa treaca!
    Ce tare-s la teorie!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Costin,
    nu stiu poanta cu somalezii in cabina telefonica :), dar la prima vedere as zice ca ar incapea mai multi de atat.

    RăspundețiȘtergere
  22. Florentin,
    pai, pana nu crezi tu in tine nu prea vad cum ar crede altii. Neincrederea miroase de la o posta.
    Plansul de mila, daca dureaza mai mult de o zi, e grav.
    Sututri nu mai vreau, dar un zambet, un cuvant spus cu sinceritate face mult.
    Mersic!

    RăspundețiȘtergere
  23. Carmen,
    hai ca vin! Am plecat o vreme, neprevazut, dar a folosit si in alt sens, m-am detasat putin. :)

    RăspundețiȘtergere
  24. CLM,
    am incercat sa ascult, dar cand am ajuns la youtube, mi-au aparut mai multe melodii, de multe feluri si nu mai stiam ce sa aleg, la care din ele te refereai...poate zici melodia sau cantaciosul...:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Mircea,
    frumos...oare isi numara cineva 'intoarcerile' de clepsidra?
    Ar fi interesant sa o faci, atunci poti sa spui: 'sunt la a cinshpea intoarcere'.

    RăspundețiȘtergere
  26. sallzestra,
    ;)) sa stii ca nu pot desface chiar atat de tare genunchii/picioarele.
    Ei bine, timpul cerne bine de tot sentimentele contradictorii, zbaterile se imputineaza. Mai mult, le poti defini cu acuratete. Doar cu limitarile ai problema...si-atunci totul in tine se revolta...apoi, iti trece.

    RăspundețiȘtergere
  27. O.E.,
    eu mai intai ma retrag in barlog, si cand imi spun starea, vorbesc despre ce tocmai a trecut...
    Tot ce ne foloseste in depasirea fazelor, e corect.

    RăspundețiȘtergere
  28. Se-cret,
    apai, Sergiu draga...asta e! Despre asta a fost! Inclusiv Luna a fost plina.
    (am incurcat ordinea, din nou. da mi-s obo si abia am asteptat sa ajung la internet)

    RăspundețiȘtergere
  29. Liviu,
    multumesc!
    Dintre toate enumerate, imi atrubui in mod corect doar pasiunea. Pasiunea pentru mine! :)
    Mno...ma uit.

    RăspundețiȘtergere
  30. dewolf,
    pentru mine este un exercitiu bun sa pot sa descriu o stare. Insa nu a fost coplesitoare. sau eu nu ma cocosez asa usor...dar o mai fac uneori, pentru scurt timp. Asa e si normal! Ar fi nefiresc sa am o viata interioara liniara, pentru ca as fi la un nivel foarte scazut.
    Abia cand te mai pocneste cate o stare din asta mai afli despre tine, evoluezi/involuezi. Macar te misti.

    RăspundețiȘtergere
  31. Dan,
    am facut ce-ai spus: am supt burta...si am constatat ca am tzatze...adica parca sunt mai mari daca sunt scoase in relief :))))
    Iar fundul...tot la spate mi-a ramas si dupa ce mi-am relaxat burta.
    mersic de incurajari, stiu ca vin din prietenie, cu atat mai mult apreciez.
    Deci, ne simtem bine!

    RăspundețiȘtergere