Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

sâmbătă, 11 iunie 2011

Sexi Marioara

Siguranţa este importantă penntru noi, toţi. Dar se întâmplă adesea ca scutul invizibil care protejează spaţiul intim, cel cu care îi ţinem pe ceilalţi la distanţă, să ne fie invadat. Odată ce se încalcă până şi limita de jos a spaţiului intim, cei 15 cm, devierea atenţiei de la discuţie este inevitabilă.
Teoriile te lasă să te descurci singur. odată ce acest lucru s-a întâmplat.
Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu am avut diverse, prea aiurite feluri de a reacţiona.
Când mi se întâmplă încălcarea spaţiului intim, recunosc, starea mea se schimbă. Simt disconfort, tensiune şi căldură extrem de puternică. Aşa cum ai simţi căldura unui foc pârjolitor.
Nu este vorba despre acele atingeri pe care se întâmplă să le faci când te întâlneşti cu cineva apropiat, plăcut ţie, dar cunoscut, acea prindere de braţ sau atingerea braţului în timpul convorbirii.

Zilele trecute a venit în birou, soferu'.
V-am povestit candva despre soferul nostru sexi, de la serviciu.
Vorbind, cu mine şi ceilalţi, o adresare mai largă, fiind mai multe persoane în birou, s-a apropiat de biroul meu şi şi-a lipit mâna de spatele meu, în zona omoplatului meu stâng.
În fracţiune de secundă, m-am gândit că nu pot sări de pe scaun fără o reacţie exagerată din partea mea, să plec de la masă nu puteam, accesul îmi era blocat de el...şi-ar fi însemnat, prin ridicare, să mă apropii cu o şi mai mare parte din corpul meu de el...îmi rămânea să-l împing...
După câteva secunde i-am spus că mâna lui mă arde. Prima oară nu a înţeles, am repetat. Apoi şi-a dezlipit mâna, dar am rămas cu senzaţia încă mult timp.
Mă gândeam cât de neplăcute sunt acest gen de atingeri şi cum politeţea te limitează, nu poţi reacţiona impulsiv.
Cu toate astea, în urmă cu 10 ani nu m-am descurcat prea bine. Aveam doi colegi, unul dintre ei, intra în birou, venea direct la masa mea şi mă întreba amabil, ce mai fac. Totul ar fi fost bine si firesc dacă nu şi-ar fi însoţit vorbele cu un gest. Mă mângâia pe spate, apăsat, atât de apăsat încât simţeam cum trece cu mâna peste dunga sutienului (fetele vor înţelege foarte bine asta). Încercam să mă ridic ca să întrerup, nu voiam să-l bruschez pentru că era evident că e amabil.
Ca de obicei, când nu ştiu cum să procedez, aleg varianta cea mai proastă. După 3-4 de asemenea 'amabilităţi', într-o zi am simţit că-mi urcă sângele la creier, tot sângele la creier. Nu, asta nu înseamnă că s-a oxigenat ceva mai bine, ci că era să explodez...Şi, mi-a scăpat porumbelul:
- N-ai putea să treci şi la partea din faţă, să am parte şi de un masaj pectoral?
Păi, nu m-a mai întrebat ce fac... şi am făcut mai departe şi fără asta.

Tot în vremea respectivă, celalt coleg, era un şef de centru, venea să vorbască cu mine. M-am trezit că se apleacă ghemuit, eu pe scaun, el în faţa mea, iar ca să-şi menţină echilibrul îşi punea mâna pe piciorul meu.
Mă scutură frigul şi acum...Cum să stai de vorbă cu cineva în felul acesta?
Azi aşa, că n-a stat mult, dar data viitoare, tot la fel. M-am foit, el tot cu mâna pe piciorul meu...în sinea mea turbam, nu voiam să-l pun în situaţie neplăcută faţă de colegele mele...Sincer, acum ştiu că aveam alternative, dar atunci eram blocată în situaţie. Mă tot foiam, el îşi lua mâna, dar tot aplecat stătea, când mă stabilizam în mişcare, iar mă trezeam cu mâna pe picior. 
Şi când am explodat l-am întrebat dacă nu e amabil să-mi pună mâna ceva mai sus, nu de alta, dar să am şi eu o satisfacţie...Omul s-a înroşit şi de atunci am vorbit numai în picioare cu el. Când intra, mă ridicam.
Asta e, mi s-a pus pata şi-am reacţionat ca dracu', impulsiv, necugetat, total nepoliticos şi neonorabil pentru fiinţa mea gingaşă :)

Mai am prieteni în virtual?




23 de comentarii:

  1. Ha haha!
    Mai, da tu esti doamna doamna! Si ai si suficient sange rece sa rezolvi problema in mod hazliu. Eu nu stiu cum fac de ii tin la distanta....
    Nu cred ca mai trebuie sa spun cat urasc genul asta de atingeri... iar in cazuri extreme, ii bat. Pur si simplu. Am casapit vreo 5 ... am si scris depre asta, daca ai timp si chef cauta "batausa" la mine in blog :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant, din punctul bărbaților de vedere este puțin diferit în sensul că noi ne atingem între noi foarte mult și înainte și în timpul și după conversație. Nu-mi aduc aminte ca o persoană de sex feminină fi făcut treaba aceasta decât vreo mătușă care te mângâie pe creștetul capului

    RăspundețiȘtergere
  3. Simpatice intamplari! :) Si mi-a placut cum le-ai povestit.
    Am citit undeva ca femeile sunt mai sensibile la atingeri si cred ca este asa. Probabil ca simpatia sau antipatia fata de o persoana pot transforma o atingere ori intr-una placuta, ori in una neplacuta. Insa in public cred ca toate atingerile sunt neplacute.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dana,
    acum ma descurc si din priviri, dar soferu' m-a luat pe nepregatite, nu obisnuieste sa faca asemenea gesturi cu mine, in plus, e genul acela de barbat obsedat de femei...trebuie sa fie in centrul atentiei si...are succes cu doua dintre colegele mele...mie mi se apleaca.
    Aleg calea asta, spusul sub forma de gluma, nu e prost, pricepe el...

    RăspundețiȘtergere
  5. Zodrac,
    dar pe femei? Le atingi mereu?
    Daca nu, de ce? De ce ai comportament diferit fata de ele? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mircea,
    ...eu trebuie sa fiu foarte apropiata de o persoana ca sa nu-mi displaca atingerea si s-o iau ca pe un gest de prietenie, simpatie, apreciere...
    Eu sunt o persoana tactila, ating, dar rar pe barbati. La fete mai pipai materialul de la bluza, ma uit la medalionul de la gat :)) (imi plac medalioanele)...ating omul pe brat. Daca de retrage, se misca e clar ca il stanjenesc, semn ca trebuie sa ma retrag...

    RăspundețiȘtergere
  7. iti inteleg repulsia...am avut si eu cateva intamplari asemanatoare...aveam un coleg care imi aseza parul dupa ureche cam de fiecare data cand stateam de vorba...ma simteam ca un copil tampit...i-am spus ca o sa-mi tund parul (eu am parul lung) si la intrebarea lui "de ce" i-am raspuns "ca sa fie gata asezat dupa ureche" ...a ras si mi-a lasat urechile in pace...
    in schimb am si eu un obicei...recunosc ca sunt o fiinta tactila...pe cei apropiati ii ating-pe femei pe obraz...pe barbati undeva deasupra buricului doar le asez palma...habar nu am de ce fac asta...dar pana acum nimeni nu s-a plans :))

    RăspundețiȘtergere
  8. in unele culturi atingerea e semn de respect. desi nu cred ca cei mentionati mai sus au avut schimburi de experiente prin Mongolia.
    isi cautau si ei motive sa iubeasca viata...

    RăspundețiȘtergere
  9. ce pot sa spun... fiecare cu pasarele lui :) Important este ca ceilalti sa le respecte nu neaparat sa le inteleaga

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce nebunatica mai esti! Sincer, eu nu as fi reactionat niciodata cu asemenea vorbe! dar ce are asta cu prietenia noastra?! Te-am placut si când erai Sophie, si acum de când stiu ca faci glume mai deocheate! Te pup, draga Cleo. Si nu uita, pentru mine, esti una din cele mai bune prietene virtuale.
    PS: de ce se cheama postarea sexi Marioara?!

    RăspundețiȘtergere
  11. pandhora,
    ...te-ai descurcat bine :)
    Daca stau sa ma gandesc...uite, baietii nu se plang!

    RăspundețiȘtergere
  12. Raul,
    si raspunsurile sunt pe masura...respectului?
    Din partea lor nu stiu ce-a fost...incercare de apropiere sau tot lipsa de respect, dar din partea mea e clar, repulsie.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mircea,
    am si eu un stol mai mic...:D

    RăspundețiȘtergere
  14. Carmen,
    am uitat sa mentionez, asa ii zic eu soferului, in mintea mea...acel gen de barbat pentru care rigla de masurare a stimei de sine este experienta sexuala, dar nu la calitate (iubire), ci la cantitate.
    Azi as reactiona altfel, as spune scurt:'ia-ti mana de pe mine'. Fara sa-mi pese de cum se va simti. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Cleo - Ating și femei, sau mai bine spus atingeam, c-acuma ating numa una de vre-un an, de când sunt căsătorit. Ideea e că m-am exprimat greșit. Bărbații se ating și când dau mâna, și când se salută și chiar și când discută.

    RăspundețiȘtergere
  16. Zodrac,
    in fine, daca fetele nu au fost deranjate, a fost o atingere acceptata sau ...placuta lor :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Cristi,
    ma bucur ca nu te-am oripilat. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Trebuia sa pui si tu mâna, cu degetele strânse pumn, undeva între ochii lui!

    RăspundețiȘtergere
  19. nu stiu, Dan...daca viata mi-ar fi in pericol poate as putea sa am o actiune violenta, dar mi-e greu tare sa reactionez asa, cu pumnul...atunci nu m-am descurcat prea bine, in sensul ca trebuia sa fi spus din start ceva, nu sa ma tot foiesc...si, chiar daca a fost total nelaloc ce am spus, pana la urma a folosit...
    Povestea unu',Allan Pease, de nevasta-sa ca nu stie sa parcheze cu spatele, asa ca alege locuri de parcare unde poate parca cu fata, chiar daca are de mers apoi pe jos. Iar cand nu are incotro, roaga un trecator sa-i faca parcarea cu spatele, spunand mandra ca e 'descurcareata'. :))...cam asa ceva si eu.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ptiii!... bine ca stiu, sa nu ma mai apropii sub 15 cm de partenerele de conversatie decat daca mi se cere in scris. :))

    RăspundețiȘtergere
  21. drstoica,
    mai, nu instaura birocratie si aici...te apropii pana la 15 cm, apoi te opresti. Daca ea vrea, se apropie sub 15 cm, moment in care poti reclama...sau te lasi apropiat :))
    (nu vinde castraveti gradinarului!)

    RăspundețiȘtergere
  22. Sexy Marioara-my kind of girl! Imi aduc si eu aminte si cu nu prea multa nostalgie cum mai mai bateam eu cu baietii si la propriu si la figurat si ceva imi spune ca toata viata o sa-i bat la propriul joc-dar nici n-as vrea sa obosesc de la atata dreptate!Ei par mai slabi decat sunt si mai puternici cand ocrotesc... :*

    RăspundețiȘtergere