Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

miercuri, 1 iunie 2011

Fără cuvinte 20

Carmen vă povesteşte ce şi cum...



23 de comentarii:

  1. vad ca este hora mare a copiilor presupun...dar unde? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pi shentru, la mini in oras.
    Copii de la gradi...:)
    Aveam o alta biserica la expus, dar daca asa s-a potrivit...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. O idee buna cu hora. La multi ani tuturor copiilor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta-i hora horelor, bucuria pruncilor. Cine-o joacă să trăiască şi să crească voinici, frumoşi şi cu minte ageră.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cochet arată orașul tău!L-am văzut în 1973(!).Am fost acolo numai două zile și în plus eram și îndrăgostit,așa că săracu mari șanse n-a avut să mă impresioneze!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sărut mâna Cleo
    Hora copiilor !! Frumos !
    Dacă am avea puterea să intrăm tot timpul în hora lor viaţa ar fi mai frumoasă sigur !

    RăspundețiȘtergere
  7. Am revenit pentru că mi-a plăcut şi am "furat un link" pentru a-l nominaliza pe uliţele Bălgradului.

    RăspundețiȘtergere
  8. “Copilăria este o lume de miracole şi de uimire a creaţiei scăldate în lumină, ieşind din întuneric, nespus de nouă şi proaspătă şi uluitoare.Copilaria se termina atunci cand lucrurile inceteaza sa ne mai mire.” Eugene Ionesco

    RăspundețiȘtergere
  9. Cristi, sa speram ca multi au avut o zi frumoasa. Sper sa fie cat mai putini copii tristi pe lume, desi la cum se arata viitorul, multi vom fi tristi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Abbibal,
    pai sa incingem si noi una si sa ne imprietenim :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mircea,
    e cum a fost! Copiii sunt mereu minunati.

    RăspundețiȘtergere
  12. Se-cret,
    bun, hai ca tot vreau sa fac eu o serie cu cladiri vechi din oras, asa ca o sa ti-l arat pe bucatele...acum, daca dragoste nu e in Ciuc...esti atent la imprejurul meu :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Sorin, uneori trebuie doar curaj. Ajungem adulti si inca termenul ne este strain.

    RăspundețiȘtergere
  14. Florentin,
    oare cineva care nu a avut copilarie fericita, cum ar face definitia?

    RăspundețiȘtergere
  15. la multi ani! -scuze de intaziere

    RăspundețiȘtergere
  16. Sophie,
    mai stiu eu daca am fost copil vreodata? Ca ziua mea a trecut... :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce hora frumoasa si mare pe deasupra. Frumos din partea copiilor!

    RăspundețiȘtergere
  18. Irina,
    am o mare tristete referitor la hora asta, copiii de la gradinitele romanesti nu sunt acolo. Sper ca au avut si ei parte de un program special si sunt deosebit de suparata pe conducerile institutiilor in care se afla , ori pentru ca nu au initiativa, ori pentru ca se lasa chiar in halul acesta de marginalizati. 1 iunie e Ziua Tuturor Copiilor!

    RăspundețiȘtergere
  19. asa este nu au fost acolo in schimb in cartierul de sus numit de noi Tudor:) au scos in curte copii la mese cu baloane si au avut si ei program si in tudor chiar la 2 gradinite s-a facut asta :)) chit ca o grupa romana e plina de copii maghiari:))iar cei de la rebreanu nu stiu de ei chiar nu stiu:)si de acord cu tine este ziua tuturor copiilor:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ana, tu ma cunosti cel mai bine, stii ca eu nu am probleme de diferentiere, ba dimpotriva, am afinitati neintelese spre ceilalti...ce mi-ar placea este sa se iasa din curti, sa fie o hora mare. Din pacate, la ce curs iau lucrurile in ultima vreme, totul se va adanci. Si asta nu mai preocupa me nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  21. stiu mi/ar place si mie sa vad asta si stiu despre ce vb, din pacate nu se v/a intampla asta prea curand avand in vedere ca sunt probleme pe ambele parti din pacate si de acord cu tine toate acestea se adancesc si se vor adancii si vor fi probleme ....si nu mici.....e mai mult decat foarte trist....

    RăspundețiȘtergere