Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

miercuri, 8 iunie 2011

Fără cuvinte 21

Încă o bucaţică din oraşul meu, prin Carmen.


24 de comentarii:

  1. biserica are o forma foarte interesanta...
    imi place felinarul si in mod special cerul...am o slabiciune pentru nori :)

    RăspundețiȘtergere
  2. interesanta arhitectura bisericii. E ortodoxa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa biserica !E ceva deosebit ,la ea...

    RăspundețiȘtergere
  4. Este frumos oraşul pe frânturi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Biserica asta chiar e frumoasa..si se incadreaza bine in peisaj :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu a fost o biserica si saptamana trecuta? Sau confund eu cu altcineva...

    RăspundețiȘtergere
  7. Dupa cum arata nu cred ca e ortodoxa. Dar e frumoasa. De multe ori intru în catedrale catolice, îmi face bine linistea lor si racoarea.
    Inteleg ca s-a terminat cu frigul, nu?

    RăspundețiȘtergere
  8. Are o forma mai aparte biserica.

    RăspundețiȘtergere
  9. tare interesanta forma bisericii, daca n-ar fi avut crucea era greu de spus destinatia spatiului, desi la o privire mai atenta remarc asemanarea!
    frumos surprinsa pe fondul cerului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesanta forma bisericii, happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pui joaca! Eu nu o sa mai comentez niciodata asa de tarziu, ca spun ceilalti inaintea mea tot ce am vrut sa spun eu :((
    Ca are forma interesanta au spus aproape toti, de placut le-a placut tuturor...s-a pomenit si de cruce... si eu ce sa mai zic?
    Ca ai fost foarte inspirata sa o fotografiezi din mai multe unghiuri, ca am studiat-o atat de tare sa gasesc si eu sa spun ceva incat o sa o recunosc oriunde as vedea-o :)
    Foarte interesant efectul arhitectural creat de perpendicularitatea dintre paralelismul coloanelor si cel al cercurilor de la turn si acoperis (waw ce fraza am emis! Escu e de vina ca m-a provocat la comentarii inteligente... sa vezi ca pana la urma o sa ma rugati toti sa ma opresc, si sa zic numa "Faina poza :)) "

    RăspundețiȘtergere
  12. Sărut mâna Cleo !
    Adică e cam modernistă pentru o biserică , oricum deosebită şi plăcută deasemenea . Şi eu bănuiesc că nu e ortodaxă , noi suntem mai tradiţionalişti .

    RăspundețiȘtergere
  13. E foarte frumoasa biserica si are dreptate Sorin ,cam modernista.Sigur nu e ortodoxă. totusi imi plac fotografiile.

    RăspundețiȘtergere
  14. Bine v-am gasit, pe toti, in corpore...
    spirit de observatie bun, oameni draguti , estem...deci...
    aceasta era o biserica greco-catolica, construita în anul 1930 in stil arhitectonic modern, dupa Revolutie a devenit biserica ortodoxa. Preotul acestei biserici este un om bun, dar un preot...curios. La o inmormantare, dupa slujba, vorbind despre mort, s-a exprimata asa: 'sufletul paraseste corpul precum discheta un calculator'.
    Mno, nu stiu unde au disparut greco-catolicii din oras, in timpul lui Ceausescu, cert este ca prin anii 80 biserica era inchisa si se rahateau porumbeii in ea.
    Dan, si eu intru de multe ori in biserica catolica (va urma).
    Dana, te rog sa nu ma porti prin meandrele concretului , comenteaza academic la escu pe blog :)), aici te rog frumos, asa cum stii, cu inima si suflet de ardelean.
    Irina, acum doua saptamani a fost tot o biserica, catedrala ortodoxa...
    Va rog frumos sa luati miercurile mele mai recente, ca o excursie prin orasul meu.
    Saptamana viitoare sper sa pot sa va arat ceva din nebunia de Rusalii.
    Vreau sa va spun ca pe strazile judetului se fac coloane de oameni, care vin in pelerinaj la Sumuleu, de Rusalii, de la zeci de kilometrii.
    Sau tot cladiri...voi vedea cum s-o potrivi.
    Multumesc de comentarii, nu le-am luat individual ca sa-mi ramana timp de vizite pe la cei nevizitati inca.

    RăspundețiȘtergere
  15. Încă o dovadă că Miercurea Ciuc s-a dezvoltat superb de când eu am umblat pe acolo.
    Arată bine,zău!

    RăspundețiȘtergere
  16. draga mea Cleo, esti o gazda buna, ma bucur grozav sa te însotesc în plimbarea prin orasul tau! pipici pâna la plimbarea urmatoare :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Fiecare coltisor de Romanie are ceva frumos, dar si ceva urat. Important este sa existe oameni care sa le arate.

    RăspundețiȘtergere
  18. Omul sfinteste locul, spune o vorba din batrani. Daca oamenii unt gospodari, orasul ii va reprezenta.

    RăspundețiȘtergere
  19. Se-cret,
    ma gandeam eu ca o sa-ti placa!

    RăspundețiȘtergere
  20. Carmen,
    deocamdata m-am rezumat la ce intalnesc in drumul meu spre serviciu, apoi extindem aria :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Costin,
    locurile sunt frumoase, oamenii sunt frumosi si urati, deopotriva.

    RăspundețiȘtergere
  22. Cetateanu,
    oamenii...hmmm, incerc sa-mi dau seama si eu de ce poate sa imi placa orasul meu, oamenii din el au inceput sa se 'impinga' unul pe altul intr-un mod mai violent. Asta ma ingrijoreaza!

    RăspundețiȘtergere