Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

miercuri, 17 august 2011

Fără cuvinte 26 - piece of Melbourne-Poveste din Australia

Călătorie începută de Carmen.












Alţi călători:  Dan , Moşu , Vania, Se-cret , Pandhora, Earthwalker , Cristi , Florentin , Costin Comba , Max Peter , Drstoica , Zodrac , lunapatrata , Mircea VMircea F , Raul , Digodana , Balantza, Sorin , Angi . Abbibal , Costel , Rareş .

22 de comentarii:

  1. Da, categoric as merge acolo... foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. WAW!!!!
    Mi se pare mie oare, sau cerul acesta are intr-adevar ceva mai special?

    RăspundețiȘtergere
  3. hmm, parca si lumina cade altfel in emisfera cealalta! superbe imagini!

    RăspundețiȘtergere
  4. Offf... tare as vrea sa ajung si eu acolo... candva..

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasă poveste. Am ascultat-o cu mare băgare de seamă

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu ocazia asta am dat si o raita prin Melbourne. Nu mai trebuie sa ma duc acolo. Mama lor de capitalisti! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie să fie frumos pe-acolo... Dar e tare departe de noi!

    RăspundețiȘtergere
  8. o buna prietena de-a mea locuieste în Melbourne. Ma invita de ani de zile si... nu mi-am facut curaj înca!
    Pupici. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Asta da poveste ,chiar m-a lasat ...muta de uimire.Chiar ai ajuns pana acolo?!

    RăspundețiȘtergere
  10. Tare frumos trebuie să fie acolo,dar e tare departe!Aș merge eu da-i greu(nu pe jos aș merge...)!

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos oras:) Deosebite fotografii:)
    O seara senina!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cleo eu sunt un calator in lumea pierduta a gandurilor. Construiesc o imagine pe care ajung sa nu o mai inteleg. Te astept in fiecare duminica sau luni sa te alaturi provocarii "Life in Pictures", de pe blogul meu. Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  13. frumos tare...dar tare departe...
    si totusi mi-as dori foarte tare sa ajung in Noua Zeelanda...eee...tot pe-acolo :)

    multumesc pentru plimbare....New Zealand next time? :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Stiu ca sunteti buni si ma veti intelege...va raspund tuturor, aici.
    Calatorului ii sade bine cu drumul...ar trebui sa speram ca pana la urma ajungem toti in cat mai multe colturi ale lumii. Macar in mintea noastra.
    Angi, sunt pozele cumnatului meu, am spus asta in Miercurea trecuta...iar eu n-am sa spun niciodata, niciodata. Intr-o zi, poate...
    :) pana la urma, de ce nu?

    RăspundețiȘtergere
  15. Cred ca fiecare dintre noi isi doreste in adancul sufletului sa vada cat mai multe locuri de pe globul asta, pentru sunt multe de vazut. Pozele sunt superbe!, e o alta lume acolo...macar sa visam si tot e bine :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu de la o vreme, ca sa mai scap din iritarea provocata de mass-media europeana, am inceput sa citesc presa australiana. Este o presa care mie imi place.

    RăspundețiȘtergere
  17. Rudolph,
    Ei, doctorul stie de ce! :)
    Si eu evit sa urmaresc stirile, citesc dimineata niste titluri ca sa stiu daca e razboi in lume si pentru ce, dar nu aprofundez, nu vreau sa devin victima lor si nici obiectul lor de manipulare.

    RăspundețiȘtergere