Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

miercuri, 31 august 2011

Joaca

Ai aflat cum este să simţi cuvintele pe piele?
Cele frumoase, împletite într-o adiere.
Cele de alint, abia-abia, ca o mângâiere.
Doar pielea păstrează mereu amintirea lor.
Vei şti întotdeauna unde găseşti un A, unde stă răsturnat un B, unde se leagănă, căzut pe spate, un C...
Şi-ai să-ţi plimbi degetele pe tot corpul, să le aduni, să le dai un sens, să găseşti un sens.
Ce mai aştepţi? Citeşte-mă! :)
Îmi intră literele în carne.

10 comentarii:

  1. mai, mai! nu am stiut ca te exprimi atât de frumos în versuri! aceast talent nu ti l-am cunoscut pâna acum, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos, Cleo, cred că e prima dată când citesc aşa ceva la tine şi constat că îmi place!...

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar frumos. Astept alte litere :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen,
    mereu ai vorbe frumoase, cred că eşti femeia pe care mi-a fost , mai pe la început, ...ciudă. :))
    M-ai făcut să mă întreb de cele mai multe ori: 'cum face, dom'le? cum poate aşa...?'
    Ei bine, cândva, tare demult, am fost o căprioară. Am scris atâtea porcării că acum, de multe ori, cu toată înţelepciunea mea, şi tot roşesc. Când sunt în toane rarisime, pot chiar să râd.
    Acu'...îmi schimb pielea, dar nu ştiu precis în ce/cu ce...vom afla :) Blogul suportă marile mele dileme existenţiale de gospodină tunsă foarte recent şi întinerită cu 75 de ani-după Vladi, citire!

    RăspundețiȘtergere
  5. Max Peter,

    un fel de danteluri :))
    Neah, doar joacă.

    RăspundețiȘtergere
  6. Zora a crescut nitel si sare tot mai sus :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Adevarat magician!
    Acu', cat tu, cat ea...eh, detalii.

    Lansez comanda: nu vreau solzi, tepi si rapciugi ori alte molime. Doar o crema buna, sa tina pielea cat mai catifelata si sa aiba un inalt factor de protectie.
    Se poate? :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Sper ca ai vazut filmul The Pillow Book (cu Ewan McGregor):

    http://www.youtube.com/watch?v=z4I75Rvb0zo

    Si uite unul din precursorii unor anumite stiluri de bloguri: http://en.wikipedia.org/wiki/Zuihitsu

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu l-am vazut, dar o sa-l vad...am mai vazut un film de care ai amintit la tine pe blog candva, e vorba de Blue Valentine (asta ca sa intelegi ca sunt atenta la ce scrii :)) .
    Chiar o sa-l vad si pe asta...

    RăspundețiȘtergere