Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

marți, 24 mai 2011

Fără cuvinte 19

Catedrala ortodoxă, Miercurea Ciuc.
Di vină e Carmen.




37 de comentarii:

  1. Locul unde ne gasim o liniste sufleteasca aparte,chiar de nu-i in Miercurea Ciuc:).

    RăspundețiȘtergere
  2. Divina! ;)
    Ce frumos arata asa alba... curata, ca sufletul ce intra sa se roage...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am trecut prin catedrală. O singură dată, în 1991...

    RăspundețiȘtergere
  4. angi,
    nu, nu, este SI in Miercurea Ciuc :)

    RăspundețiȘtergere
  5. da, e in drumul meu spre serviciu...am sa vi le arat pe toate, de aiic, de la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen, am rezerve la sufletele curate...unele acolo se curata, dar multe nu reusesc nici acolo.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vania,
    in 1991 era preotul Mihoc, care acum nu mai e printre noi...
    Mno, dar daca ma vii...iti mai arat si altele din oras si jurul orasului. Poate aranjam si o vizita la nivel inalt :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti inspira siguranta si liniste...

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase poze..doar de catedrale nu ducem lipsa :D..

    RăspundețiȘtergere
  10. Teo,
    dimineata cand mergeam la serviciu...da...era asa, un aer limpede si totul avea stralucire...ca sa nu zic aura :)

    RăspundețiȘtergere
  11. fly2sky,
    si la cati 'de catre padure' suntem as zice ca nici cate sunt nu sunt suficiente.
    Crede-ma, nu poti trai in bataia vantului. Toti avem nevoie de un cui in care sa ne agatam.
    Priveste-o ca pe o cladire diferita de blocurile comuniste, daca altfel nu poti sa-i dai semnificatie.
    Eu am postat biserica pentru ambele semnificatii, fiecare ia ce pofteste.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu sunt un om care isi gaseste linistea imediat ce a intrat intr-o biserica, ma calmeaza, imi dispare starea de agitatie.
    Si eu fotografiez biserici si catedrale ori de cate ori am posibilitatea. Nu pot decat sa apreciez extrem de mult alegere ta.
    Daca ar fi sa discutam acum despre semnificatia bisericii, nu a preotilor, mi-ar trebui o zi intreaga sa scriu.
    Iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  13. Uite de asta imi plac mie orasele mici, parca si bisericile sunt mai frumoase si inca reprezinta ce ar trebui sa reprezinte.

    RăspundețiȘtergere
  14. LUNAPATRATA,
    Imi cer scuze, este posibil sa-ti fi sters fara voie comentariul,tocmai faceam o astfel de operatiune cand ai postat tu, voiam sa sterg un comentariu de-al meu...
    mii de scuze!!!
    si ti-as multumi daca l-ai repeta :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Sincer, chiar acum ma uitam si ma intrebam cu ce am gresit... Ziceam ca e alb si frumos, liniste... cam asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. frumoase imagini, pacat ca, asa cum este peste tot in Romania, firele de curent electric iti rapesc din perspectiva

    RăspundețiȘtergere
  17. am vazut-o si eu in treacat, dar acum mi se pare mult mai frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  18. imi place mult prima poza, e ca la carte!
    cu firele de curent am si eu o problema, sunt atat de greu de evitat, puzderie!
    mie-mi plac toate catedralele si bisericile, odata intrata acolo, las tot zbuciunul afara si cand ies las greutatile inauntru.
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  19. Sărut mâna Cleo !
    Denotă măreţie , impune prin liniştea firească .

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte frumoase imagini! Aduc o stare de liniste sufleteasca.

    RăspundețiȘtergere
  21. In biserica e racoare...si bine. Pe langa liniste.. happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  22. Costin,
    ma jur ca m-am gandit la tine si ma bucur ca-ti place. Retinusem dintr-un comentariu de-al tau, ca iti plac bisericile.

    RăspundețiȘtergere
  23. Irina,
    orasele mici cu avantajele si dezavantajele lor. Am o prietena care a plecat de curand in Bruxeles pt o vreme, un loc in care ea meergea in fiecare an de cateva ori. Regreta Ciucul pentru faptul ca totul e 'la indemana'. De ex, eu ajung in 25 de min cu masina de la un capat la altul al orasului. Daca de la serviciu pana acasa fac 20 min, spun ca e aglomerat (mai nou dureaza, ca din strazi au facut stradute si multe sensuri giratorii), iar asta inseamna mare economie de timp...Pana ajungi tu acasa, zic si eu, eu am mancat, am spalat vasele si discut de ceva vreme cu copiii.
    In schimb, n-avem teatru, n-avem cinema, evenimente putine, iar daca nu-i cunosti chiar pe toti, ceilalti te cunosc pe tine:))

    RăspundețiȘtergere
  24. lunapatrata,
    imi pare bine ca ai avut intelegere, uneori sunt zabauca.
    Dimineti ca asta in care am pozat, sunt o placere. Privesti imprejur si-ti place totul.

    RăspundețiȘtergere
  25. Mircea,
    ...acum ca ai precizat, le-am vazut si eu. Dar numai acum. In ultimul timp nu mai am atentie distributiva.

    RăspundețiȘtergere
  26. sophie, sophie (una mie, una tie :)) )

    deci asa...nu-s la capatul lumii, au mai fost si altii pe-aici,

    RăspundețiȘtergere
  27. aA,
    eu nu am avut o problema cu firele pentru ca nu le-am observat numai acum ;))
    Mersic.

    RăspundețiȘtergere
  28. Sorin,
    am sa mai aduc una intr-o miercuri, una mai mareata.

    RăspundețiȘtergere
  29. Escu,
    nu prea apreciem racoarea, la noi tine prea mult.
    Aici, sa simti razele soarelui pe spate e ceva grozav.

    RăspundețiȘtergere
  30. Frumoasa,curata ,impunatoare.Cu toate ca am fost in Miercurea Ciuc,cand eram mic,nu prea imi amintesc mare lucru !

    RăspundețiȘtergere
  31. Miercurea fără cuvinte în Miercurea ciucului!Oare care a precedat pe care?
    PS:adevărat e di vină :)))!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Florentin,
    sunt impresionata, nu stiam ca lumea mai trece prin orasul asta :))
    pt amintiri, recidiveaza.

    RăspundețiȘtergere
  33. Se-cret,
    iti spun un secret, ramane intre noi, da? Am sa tot postez poze cu ceva din orasul meu, va fi o serie...;)

    RăspundețiȘtergere
  34. Costin,
    cu placere, vor mai fi...

    RăspundețiȘtergere