Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

sâmbătă, 23 octombrie 2010

Avantajul









Avantajul orasului mic il constitue in primul rand distantele scurte.
Asa ca ieri, venind de la serviciu, mi-am amintit ca nu ma asteapta nimeni acasa la acea ora , drept urmare am tras volanul stanga si dusa am fost spre padure.
Desi imi plac oamenii am multe momente in care prefer sa fiu singura, nu am probleme de a fi singura sau de a merge singura in locuri straine, fie ele si tari straine. (testat!)
Daca cineva imi spunea odata ca in calatorii prefera sa fie insotit pentru a putea impartasi cu cineva, eu nu simt nevoia asta.
Am facut o plimbare eu si cu mine.
Si m-am intors zambind...

11 comentarii:

  1. Chiar ca e frumos acolo la tine. Si pe aici e aproape la fel în octombbrie, dar anul asta a plouat tot timpul. Am ramas în nari cu toamna care începuse la Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, este! Uite pe dealurile astea se aduna multimea de Rusaliile catolice...Si-atunci sunt acoperite de oameni. Toata zona asta ce se vede este plina cu oameni. In iulie am cules fragi pe-aici...la poale exista un izvor cu apa minerala si o cadetrala mare...mai merg eu acolo...

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase si fotografiile si peisajele! imi place muntele, as da si maine marea pe munte, dar recunosc ca n-as da asa usor vremea dulce de aici pe frigul de-acolo... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Avantajul meu este că am copiat parte din poze pentru continuarea basmului cu flăcăul năzdrăvan...

    RăspundețiȘtergere
  5. pe gustul meu pozele; natura si mai ales munte, care mi a placut dintotdeuna asa de mult.
    te admir pentru felul tau de a fi curajos si plin de optimism.
    cu siguranta o astfel de escapada pusa in aplicare chiar atunci cand simti, spontan, te elibereaza de multa energie acumulata, stagnanta, oboseala, cotidian si altele.

    RăspundețiȘtergere
  6. In ce tara româneasca sunt facute pozele?

    RăspundețiȘtergere
  7. Kitty,
    multumesc pt aprecieri, dar sa stii ca nu e greu, fac doar 10 min cu masina pana acolo...si e acel gen de loc in care te duci stors de energie si te intorci zambind si plin de ea.
    De altfel, sunt o persoana extrem de previzibila, escapadele nu sunt ceva ce ma caracterizeaza (rar, una din aceasta "light"), sunt extrem de organizata, nu pot functiona fara program, chiar si escapadele/vacantele le programez cu o anumita rigurozitate...toata viata mea este un program destul de ordonat...singura mea "scapare" este acest blog...aici fac si scriu ce simt si ma taie capul :)(iar inainte de asta a fost forumul drandrei, singurele mele "nebunii", dar mie necesare)

    Dan,
    este Sumuleu, Harghita-eu traiesc in Miercurea Ciuc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vania,
    mai am...poate si mai frumoase...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mosu,
    da frigul este cat cupride...dar numai afara, cu atat mai multa caldura in interior...sau asa imi place sa ma pacalesc.

    Frigul ma deprima de vreo 2 ani buni, poate pt ca dureaza prea mult iarna si pentru ca vremea e pe dos, am saptamani cu frig si ceata fara soare, am saptamani intregi cu temperaturi sub -25 gr. Eu deja dimineata trebuie sa dau gheata jos de pe parbriz si geamuri...ma seaca , asta fac de-acum pana in luna Mai :(

    RăspundețiȘtergere
  10. brrrrr........ nasollll......
    mai pune niste povesti pe foc! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Maine.
    Azi se stinge focul de la lacrimi. Azi sunt trista.

    RăspundețiȘtergere