Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

luni, 11 octombrie 2010

Coincidente

Buuuunn

Mi-am facut blog din intamplare, pentru ca imi spuneau cativa de mai mult timp sa fac...preferam sa scriu pentru altii, pe la altii (oricum, recent, mi s-a spus ca scriu mai mult pe la mosu ;)) ). Mie imi place in vizita, mai mult pe la altii. Mi se pare mult mai interesant.
In fine...daca tot a fost sa-l fac, catinel am inceput sa scriu...mai usor de scris la altii :)

Din blog in blog, am ajuns la blogul lui mosu, de la mosu la alti prieteni. Imi place si la Dan Vaideanu si aici...coincidenta...dau de blogul poetului Emil Brumaru. Si de vreo doua saptamani mai recitesc o poezie (coincidenta, in timp ce scriam cuvantul poezie am primit in mail o porcarioara intitulata "Poezia unui african" de la prietenul despre care tocmai vreau sa scriu). Si de la poeziile astea imi amintesc de prima mea "intalnire" cu Emil Brumaru...acu' daca zic ca asta se intampla acum 21 de ani o sa ziceti ca sunt sotia lui Matusalem...Si-mi amintesc ca fusesem operata in Tg Mures la clinica de O.R.L., internata cu pile pentru ca in timpul lui Ceausescu nu te primeau din alt judet, si cum mintisem eu ca sunt eleva la un Liceu din Tg Mures ,si cum eram singura romanca din acel moment pe sectie, si cum eram eu acolo singura ca aveam un singur parinte care trebuia sa ramana acasa, si cum prin curtea spitalului m-am cunoscut cu Misu care era si el din alt oras (dar din judetul Mures) , si el singurul roman de la partea cu baietii , si cum vorbeam noi , mai mult el, ca eu aveam cate 2 m de tifon in fiecare nara din cauza operatiei, si aveam un nas cat jumatate din fata mea, si cum era el mai mare cu 8 ani , inginer, si cum trebuia sa merg la control periodic ca totul incepuse de la o hipoacuzie la urechea dreapta, adica eram intr-o ureche si nici acum nu mi-a trecut, si cum ne-am inteles sa venim in aceeasi zi la control si intre consultatie si trenuri mergeam la un prieten acasa si mancam salam, direct din hartia de la magazin, cu paine, si Misu citea din volumul "Dulapul indragostit"...ei, si cum ma cuprinse nostalgia il sun pe Misu:"Mai stii tu cand citeam din Emil Brumaru si ne durea la basca ca ne e frig sau foame sau pierdem trenul, las' ca vine altu'...?" Sigur ca-si amintea, imi spune , coincidenta ! a luat ultimele doua volume, acum 2 zile le-a cumparat, cu poeziile lui Brumaru...da-s poezii mai grele acolo...zice el..Poezia e poezie, ori o simti, ori nu...parerea mea!
Si cum am vorbit eu cu el ieri, azi scrie mosul despre Nostalgie :)) ...sorry mosu, e cum vreau eu!

Acum sa mai zic ca incep sa-mi scriu intr-una din zile postarea si in timp ce scriam vad postare noua la cineva din lista mea...citesc, pentru ca nu ma pot abtine sa nu citesc intai la altii ,si sa ma ia durerea de cap nu alta, citesc despre aceeasi tema ce tocmai ma munceam eu cu ea...pfuj! am dat-o cotita ca era scrisa pe jumate, am schimbat putin si am scris cumva altfel. Dar, oricum, mi-era ciuda. (Coincidenta)

Mai trec zile, scriu o postare noua, mai am de scris un rand...dupa cum ghiciti...ma intrerup ca sa citesc ce au scris altii...dau de o mare nedreptate...o postare dar exact cu aceeasi tema ca a mea...am stat bombanind pana seara , s-o pun, sa n-o pun...parca as copia zau daca nu...si uarsc chestia asta...
Am postat-o...dar in sila :)) ca sunt o mare lenesa, mi-era groaza ca "iar ma vede" si scriu degeaba. (Coincidenta)

Si-ar mai fi vreo 2-3 da's mai profunde...si e ora prea tarzie...

Concluzie:" cosorul lui Moceanu are doua parti, partea lemn-oasa, partea fer-oasa". Eu ma simt mai mult "oasa".

Alta coincidenta, cei mai multi prieteni vechi fete si baieti sunt la o distanta de 8 ani de mine. Porbabil asa se explica de ce ma simt mai apropiata de cei de 50 de ani decat de cei de 30 de ani.

9 comentarii:

  1. :) stii care e poetul contemporan preferat?! da, ai ghicit, emil brumaru...

    RăspundețiȘtergere
  2. mda...as vrea sa zic ceva inteligent dar nu ma duce capu'...as zice ca rad, dar parca nu-i rasul meu...

    ...dupa cum spuneam !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Sophie, saru' mâna, nu stiu ce sa spun mai mult! Acuma, e drept ca vizitele la Mosu cam bat la ochi, da' ramâne între noi. Coincidente? Am întâlnit zeci pe blog! Chiar adineauri am comentat una: în ultimul timp multa lume vorbeste despre profesorii din scoala... Si eu:
    http://danvaideanu.blogspot.com/2010/03/traian-cohal-1.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarul este ca eu l-am avertizat pe mosu ca-s moartea pasiunii si-o sa ajunga sa ma alunge de pe blogul lui :))(nu-mi cere sa zic cand ca nu-mi amintesc, bolile de anul acesta mi-au cam "mancat" din creier).
    Oricum, nici tu nu ai scapare...asa-s eu, ca marca de scrisoare..."lichita". Caci nimic nu e intamplator, se pare ca imi sunteti necesari :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa-i, "nimic nu e intamplator", dupa cum zice si alt mare om, nevasta-mea. Si se pricepe, e domeniul ei.
    Lichita de suflet vrei sa zici?

    RăspundețiȘtergere
  6. As fi mai mult decat onorata sa am un locsor in sufletul cuiva...Dar numai proprietarul sufletului are dreptul sa primeasca...
    Ma tin aproape, fara alte pretentii :))
    Asa ajung si eu sa am macar 500 de cuvinte pe zi la comunicare si daca e putina macar sa fie cu cine-mi place. NU? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi place afirmatia ta Daca dragoste nu e .. nu-i nimic pentru ca e diferita fata de sensul intiala daca dragoste nimic nu e :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, da...asta-i sensul bun..daca dragoste nu e...nu-i bai . ;))

    RăspundețiȘtergere