Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

luni, 4 octombrie 2010

"Ocaua" lui Vladi

Vladimir este personajul din povestea mea, are 13 ani ŞI jumătate...este elev în clasa de pian al Liceului de artă (liceu în limba maghiară) , singurul de gen, din oraşul meu. Astfel, pentru cursurile de teorie sunt adunaţi la un loc toţi elevii claselor V-VIII. Pentru că elevii români sunt puţini, copiii vor face muzică doar până la terminarea clasei a VIII-a.
Ei bine, Raluca ..."pasiunea" lui Vladi mai mare cu 2 ani, a terminat clasa a VIII-a şi s-au despărţit cu tristeţe...mai mult Vladi.
Surpriza s-a petrecut ieri, când Vladi a venit fericit pentru că s-a reîntâlnit cu Raluca în liceul unde învaţă acum amândoi.

"M-am întâlnit cu Raluca...ne-am îmbrăţişat...am realizat cât m-am înălţat în vara asta, înainte îi ajungeam Ralucăi până la sâni...hmmmm... cred că e prima dată când îmi pare rău că am crescut."


...şi zău dacă nu i-am dat eu untură de peşte la timp.

5 comentarii:

  1. :)) :)) ia-ma si pe mine !!! ia-ma si pe mine !!! la tine !!! unde altundeva ???? decat doar la tine !!! sunt asa de dulci copii tai !!! si cred ca nu trece o zi in care sa nu te amuze si surprinda ceva nou la ei doi si mai ales la tine , ca si tu esti o mamica tare dulce , daca nu ai pomeni ca cei doi sunt copii tai , ar putea foarte bine sa fie cei mai buni prieteni ai tai !

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am fost multa vreme cel mai mic din clasa.
    Si zau ca erau unele avantaje!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vladi in sine este o figura, este atipic, ceea ce nu este comod intotdeauna...

    Alte intrebari socante au fost:
    -la 5 ani: ce este un homosexual?
    -la 11 ani: daca doi adulti isi declara iubirea ce sens mai are sexul?...intrebari spuse, asa, in timp ce cobori din masina, venind de la piata, fara discutii premergatoare...cad ca o ghilotina.

    Si da, ma distrez grozav cu ei doi, sunt parteneri de drum de-acum...

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ca n-a pus întrebarile astea la masa cu musafirii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu, a facut altele si mai gogonate de atat.
    Mai spun doua de pe la scoala...

    Profa de matematica a cascat zgomotos, cu sunet mai ascutit, i-a iesit ceva gen Tarzan, iar Vladi s-a trezit vorbind (ca de obicei) "...tu esti , Jane?".

    Alta data, fiind zgomot in clasa lui a intrat o profesoara de la liceu (scoala generala si liceul sunt in aceeasi cladire)...Vladi suparat in prima banca...Profesoara face liniste, il vede apoi pe Vladi si-l intreaba "ce-i cu tine Gigel?".
    Ei bine, Vladi a raspuns " De ce imi spuneti Gigel...v-ar placea ca eu sa va spun Lola???".

    ...replici care cauzeaza.

    RăspundețiȘtergere