Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

luni, 4 iulie 2011

Alegeri pe viaţă

Orice femeie cunoaşte esenţa vieţii: acceaşi coafeză, acelaşi dentist şi acelaşi ginecolog. 
Dacă pe soţ îl mai schimbă femeia, ei bine, aceste trei personaje sunt constante în viaţa ei. Ba mai mult, vor fi lasate moştenire generaţiilor următoare.

Eu, desigur, am schimbat persoanele până am ajuns la cineva pe placul meu, cineva care să aibă şi priceperea pe care o consider eu necesară.
Nu mai ştiu dacă am scris vreodată despre coafeze...nu sunt genul care să citesc din urmă, îmi pare prea înspăimântător.
Ultima oară, coafeza mi-a pus în cap altă vopsea de păr. Ce să fac, prezenţa mea stârneşte omul şi debitul verbal. Adică, tot eu sunt de vină.
După câţiva ani te simţi prietenă cu ea, cum mai poţi să te superi? 
Când mi-a spus că părul meu capătă culoarea roşie, n-am făcut decât să înnebunesc, am spus strepezit: "Cecilia, spală-mă" şi în gând am adăugat un "te omor!".
Am iertat-o, după atâţia ani a greşit o singură dată,  nu m-a făcut blondă,  ci pe aproape de cum mi-aş fi dorit. Părul creşte sau se poate revopsi, deci nu e grav tare.

Din 2008 încoace, mă operează un alt ginecolog. Spun 'mă operează', pentru că o dată pe an îi place să scoată ceva din mine...
Azi am fost la control după un an de la operaţie, ultima operaţie :))
Tipul e total...ca orice bărbat, poate să facă un singur lucru odată. Când scrie în fişelele lui, trebuie să mă opresc din vorbit, pentru că nu se poate concentra la ce spun. El a zis! nu săriţi pe mine.
Chestia cea mai haioasă e că atunci când îmi vorbeşte despre problemele sesizate şi face clăbuci la gură despre ce mai visează să scoată din mine, eu sunt după perdea şi mă îmbrac...
Dar tipul este genul care atunci când îţi vorbeşte trebuie să te privească în ochi. 
Eu după perdea mă îmbrac, iar el trebuie să mă privească în ochi, pentru că explică...şi...mă trezesc că îmi ridică perdeaua, el vorbeşte, mă priveşte şi eu mă îmbrac.

Mă întreb dacă tocmai şi-a luat ochii din peştera mea, mai este cazul să mă simt stânjenită pentru că sunt asistată când îmi tag chiloţii?

15 comentarii:

  1. depinde cine te priveste...medicul sau barbatul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. esti o nebunatica si jumatate! Doamne Cleo!
    Te pup, noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Foarte tare postarea. Bărbați care se fac ginecologi au o problemă, și știți la ce mă refer, părerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. pandhora,
    aa, medicul, medicul, clar! E un tip serios, are 61 de ani .
    Stii ce politicos spune: 'ma jos, va rog', 'relaxati'? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen,
    sa zic si eu despre mine :)
    mai zambim si noi...dar chiar asa a fost cum am zis.

    RăspundețiȘtergere
  6. Zodrac,
    nu stiu, eu cel mai afectat medic de munca lui pe care l-am intalnit in viata mea, a fost medicul psihiatru din oras. (am lucrat la spital si cam ii stiu pe toti)
    Serios, medicul asta vorbea despre treburi serioase, imi cauta privirea...:) doar ca e ilara imaginea...prima data m-am uitat cred ca in mod ciudat la el, a lasat perdeaua...si apoi a revenit, dar vorbea intruna.
    Mie si acum imi vine sa rad de situatie...

    RăspundețiȘtergere
  7. La lista mai trebuie adaugat: acelaşi avocat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Costel,
    din experienta altora din jurul meu, imi vine sa zic ca mai rau ca un avocat este prietenul avocat.
    Eu inca nu am avocatul meu, de aia nu l-am trecut in lista si parca ma feresc de el...de orice parte te-ai afla, tu pierzi si el castiga. Pierd mai putin daca ma apar singura :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Esti totala:))!
    Sanatate cat cuprinde!

    RăspundețiȘtergere
  10. da, mersic pt urare. Cam am nevoie. Dupamasa de Luni a fost cu doua aspecte.

    RăspundețiȘtergere
  11. N-ai de ce sa fi stanjenita. Pentru medic asta este o rutina. Important e sa fii sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
  12. La cat m-am dezbracat in fata lui si la cat m-a asistat de fiecare data la imbracat, nu mai sunt. Acum ma amuza. Mie oricum imi plac trasnitii.

    RăspundețiȘtergere
  13. Stomatolog, chirurg maxilo, coafeza, gineco(loaga) toti sunt aur pe langa casa ....Dar oamenii se mai schimba in ani de zile......si felul in care isi abordeaza meseria Asa ca din cand in cand trebuie sa mai incerci si altceva ca sa ai termen de comparatie
    Cand ajungi sa adaugi si avocat pe langa astia, viata e umpic mai grea :)))) si pana il gasesti pe "the one" dureaza...Vorbesc din experienta :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Apai, daraga hapi, experiente am si eu , de tot felu...de ce crezi ca nu merg la un ginecolog din orasul meu? Si cand aud o parere, de control doar, mai cer inca una :) Eu cred ca nimeni nu e perfect...si cum am lucrat intr-un spital mare, cu atat mai mult cred asta.
    Dar asa e cum spui tu, trebuie un termen de comparatie.

    RăspundețiȘtergere