Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

marți, 26 iulie 2011

Fără cuvinte 25- Cheile Bicazului

Nu a fost vreme ploioasa doar la Carmen...n-aş putea spune nici că de la ea a venit ploaia. Doar Miercurea asta...
Însă, pe orice vreme, soluţia bună poate fi Cheile Bicazului, aşa cum se dezvăluie venind dinspre Piatra Neamţ.


















31 de comentarii:

  1. Acuş-acuş vine şi la mine vacanţa, deabia aştept să am o ieşire, nu ştiu pe unde, numai să plec pentru câteva zile...
    Ai făcut un fotoreportaj pe cinste!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cleo,locurile astea sunt minunate și când sunt ploate!
    spre deosebire de oameni...

    RăspundețiȘtergere
  3. superbe fotografii...superbe locuri...imi place asprimea muntelui si ceata care pluteste...

    miercurea asta avem ceva in comun noi doua :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Astazi e foarte mult verde peste tot, si asta ma bucura pentru ca imi place mult. E frumos pe Cheile Bicazului, foarte frumos chiar.

    RăspundețiȘtergere
  5. Miercurea aceasta, tu cu Pandhora ati reusit sa faceti poze in oglinda. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  6. cand eram mic, ma speriau. acum ma atrag. as atinge fiecare piatra

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumusete! Si ce dor de duca m-a apucat! Am fost acolo cu vreo 20 de ani in urma, dar am uitat cat de frumos este...
    Frumoase de tot fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase imagini! Multe filme romanesti s-au realizat si cu ajutorul acestei zone minunate.

    RăspundețiȘtergere
  9. Excelente imagini! am simtit aerul tare si curat, de munte, umezeala din atmosfera, mi-am îmbatat privirile în hauri si stânci... Superb, indiferent daca e soare sau nu!
    Te pup draga Cleo. Vacanta placuta în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  10. Max,
    daca ai sti tu cum astept cateva zile libere...si nu-mi iese prea bine, zici ca cer diamante :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Sergiu,
    mare lucrur spui:'spre deosebire de oameni'. Am servit azi o portie cu oameni care se tarasc si au impresia ca pasesc pe nori.

    RăspundețiȘtergere
  12. pandhora,
    recunosc ca am ramas 'masca'. Ma gandeam ca ai si tu ceva peisaje, apoi a scris Zodrac de postare cu oglinda si am fost mai curioasa....spune si tu! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Mircea F,
    fain, Lacul rosu a fost superaglomerat, asa ca nici de oprit n-am putut...alta data, oricum nu ma incanta foarte tare :D

    RăspundețiȘtergere
  14. lunapatrata,
    ma bucur sa-ti placa, desi ar fi cam greu sa-ti ramana indiferent acel loc. Te simti atat de mic lanca stancile acelea.

    RăspundețiȘtergere
  15. Zodrac,
    :) acuma spune si tu, cum a fost posibil?

    RăspundețiȘtergere
  16. Dana,
    o, da! e acel loc care te fascineaza in orice anotimp. E o cascada mica, care iarna e inghetata.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cristi,
    asa e!
    Sotul meu e foarte pasionat de filme vechi romanesti. Suntem la curent.
    (hmmmm...chiar prea pasionat)

    RăspundețiȘtergere
  18. Carmen,
    Of, ne-a plouat toata ziua, mocaneste si rece...
    Si nu sunt in vacanta, doar cu treaba am fost. Am pozat din masina, mai mult Silvia. Caci eu conduceam, atunci cand nu faceam accident:))) pentru ca asta e drumul in care am facut poc.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sărut măna Cleo !
    Mulţam pentru excursie , chiar şi în oglindă . Am mai fost într-o excursie azi şi am mai văzut aşa oglindă .

    RăspundețiȘtergere
  20. Superb loc, superbe fotografii.:D

    RăspundețiȘtergere
  21. varfurile sunt greu de atins. dar drumul spre ele e placut

    RăspundețiȘtergere
  22. Cata maretie!Simti ca se pravale stanca pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  23. Ptiiii!... Ce dor de duca m-a reapucat! :)
    O sa institui si eu "Miercurea fara cuvinte", sa vad daca am ce pune si daca pot sa tac. :))
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  24. sa nu taci, o parte din farmecul pozelor tale este povestea lor, prin gura ta, mana ta. (ce obscen suna! pfff :D nu mai schimb, asa las)

    RăspundețiȘtergere