Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

miercuri, 20 iulie 2011

Fără cuvinte 24- Podul

Poduri şi tot ce pot semnifica ele. De la Carmen până la restul lumii...







Dedicaţie: earthwalker.
Prieteni pe pod: Dan, Moşu, Vania, Drstoica, Sorin, Digodana, Costin, Irina Comba, Zodrac, CristiRaul, Sergiu, Pandhora, Teo, Balantza, Mircea V, Mircea F, Abbibal,

34 de comentarii:

  1. Creatii arhitectonice minunate.
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  2. Podurile pot fi realizate de catre doua tipuri de oameni: constructorii si fetitele înscrise la gimnastica.

    RăspundețiȘtergere
  3. mmm... 24 de poduri si doar 20 de prieteni...
    4 poduri trebuie daramate... ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Treceri.
    Dar sint frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  5. oare se numeste Pont des Invalides, podul care duce spre Dom?
    Frumoase imagini! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Zodrac,
    mie imi plac cele mici, genul celor din Veneţia.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mircea F,
    am vrut sa postez mai multe, dar nu am apucat.
    E doar unul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Florentin,
    sau de moldovenii de peste Prut :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mosu,
    ti-am stricat socoteala.
    as fi putut sa zic ca am chiar doua poduri
    cu 4 dintre prieteni, unul pentru dus si altul pentru intors :))
    Podurile din poze ...e unul si acelasi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sophie,
    in realitate si mai si...

    RăspundețiȘtergere
  11. Fosile,
    mai bine treceri decat prapastii.

    RăspundețiȘtergere
  12. Carmen,
    Lánchíd (Podul cu lanturi) , Budapesta.

    RăspundețiȘtergere
  13. Podul de piatră,de lanțuri,nu s-a dărâmat!Am locuit în hotel lângă el 12 zile în Iulie 2009.Așa mare a fost Dunărea că aproape l-a luat:D,dar până la urmă nu l-a luat.

    RăspundețiȘtergere
  14. Da e frumos acolo, nu? Imi place Budapesta...chiar mai mult ca Viena. Si am si fost de mai multe ori.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sărut mâna Cleo !
    Ce mâini măiestre ! Sunt impecabile !

    RăspundețiȘtergere
  16. Imediat mi-a zburat gandul la un material difuzat pe Discovery, cu un pod din londra, pe care circulau oamenii. Personajele principale ale materialului, erau 4 barbati dintrun trib de prin africa. Erau tare dezamagiti ca oamenii mergeau cu capetele plecate.

    RăspundețiȘtergere
  17. Mare lucru sa poti construi asa ceva!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  18. Multam pentru pod:)E frumos si l-am vazut in copilarie de tare m-am minunat.

    mindos mundiok reisegheh vodjiok
    pedik choco io bort saratem nodiom
    meg iutom o cizmam sarat
    chocolom o bobam saiot!

    n-am invatat sa il si scriu, numai sa il cant:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumoase poduri. Cu adevărat "lucrări de artă".

    RăspundețiȘtergere
  20. imi plac podurile...dar imi dau un sentiment de nesiguranta...

    RăspundețiȘtergere
  21. Podul l-am văzut, l-am bătut cu piciorul. Interesante mi se par feţele oamenilor din mulţime, fiecare cu expresia şi gândurile lor.

    RăspundețiȘtergere
  22. Sorin,
    Sunt mai multe poduri in Budapesta, asta e cel mai frumos si este inchis traficului (nu mai stiu daca permanent sau in sezon, parca uneori este redat traficului)si este un targ intreg in toata lungimea lui.

    RăspundețiȘtergere
  23. Costin,
    :) nu ma prea uit la oameni, ce pot sa spun e ca la unguri dai de multi romani care se pierd in multime, culmea, afara stim sa ne purtam. Oricum, cum treci la unguri, apoi la austrieci etc, cu cat o iei spre vest si nord-vest privirea se ridica si se lumineaza.

    RăspundețiȘtergere
  24. Alice,
    pentru noi, romanii, e mare lucru si un pod mai mic...dar n-apucam sa-l bagam in circuitul turistic ca trebuie sa-l reparam...daca am apucat sa-l construm, desigur :)

    RăspundețiȘtergere
  25. earthwalker,

    stiu cantecul...
    mie imi place si ala cu 'az a szep, az a szep, a kinek a szeme kek, a kinek a szeme fekete..' :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Abbibal,
    da...acum imi pare rau ca nu am fost inspirata sa pun mai multe din mai multe parti...ca aveam.

    RăspundețiȘtergere
  27. Cristi,
    e un leu si in Praga, se zice ca iti indeplineste dorintele...e lucitor in locul in care a fost atins de gramezile de turisti.Ala e special :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Pandhora,
    pentru mine este mijlocul prin care pot sa ajung dintr-un punct in altul. O trecatoare.

    RăspundețiȘtergere
  29. Max Peter,
    dupa cum spuneam mai sus, mai degraba sunt atenta la mine, caut sa fiu constienta si sa ma umplu cu tot ce vad, mai putin cu oameni pe care nu ii cunosc. :D

    RăspundețiȘtergere
  30. Si ca sa nu para ca sunt degeaba puse acolo,au pus si paznici.:)

    RăspundețiȘtergere
  31. hmmmm...daca ma gandesc, mai toate podurile astea vechi au cate un paznic.

    RăspundețiȘtergere