Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

duminică, 3 iulie 2011

Variatiuni pe aceeasi tema

Sambata seara, Silvia s-a cerut la o petrecere in club. Mai sunt 3 luni si implineste 18 ani.  De cateva luni o las  in astfel de locuri. 
In ultimul timp se imbraca diferit.
Eu spun ca se imbraca in bluzica, ea insista sa spuna ca e rochie. Sigur, exagerez un pic. Prietena ei se imbraca la fel. Asa se imbraca fetele in club, imi explica Silvia cu alta ocazie. Atunci eu le-am dus la club cu masina. Toate erau imbracate la aceeasi lungime.
So...aseara vad o fusta scurta. Cand e vorba de ea totul mi se pare prea scurt, prea stramt, prea decoltat, prea...
Trec pe langa ea, ea fiind in procesul pregatirii...avea pe ea un maieu elgant inchis la gat si o fusta, 'prea scurta'...ii spun scurt:' mai putin (din ce se vede) inseamna mai mult'.

Ea rade, imi arata lungimea fustei si spune: 'mai putin...insemana mai mult', iar pentru 'mai mult' imi arata picioarele.

Dar cine ar vrea sa se contrazica cu o adolescenta sambata seara? Eu, nu!
Cred ca e timpul sa-i spun ca barbatii sunt mai atrasi de ceea ce ar putea sa vada la o femeie, decat de ceea ce vad pur si simplu, fara niciun efort.
Ma insel? :)

(fara diacritice, doar asa am putut la acest aparat)

13 comentarii:

  1. Nu te înșeli Cleo!
    Aceste probleme/dileme și frământări sunt partea tuturor mamelor de fete ajunse la vârsta asta.
    Până la urmă investiția(educația)din toți anii îți va plăti acum dividentele!

    RăspundețiȘtergere
  2. desi pledez pt libertate, nu vei fi niciodata prea severa fata de copiii tai. eu, daca as fi ascultat cum trebuie de mama mea, eram altfel.

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca iti este greu...dar o sa treaca si perioada asta...deocamdata e mai bine sa lasi lucrurile asa...sunt sigura ca in fond Silvia ta este cu frumoasele ei picioare bine ancorata pe pamant asa ca...nu te nelinisti :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Se-cret,
    Nu se mai poate neglija ca in curand e majora. Legea spune ca are capacitate de discernamant dupa 18 ani...dar cum spui, acum aplica lectii tot auzite.
    Ideea e ca tine sa fie o aparitie speciala in general, dar nu indecenta. In restul timpului umbla in pantaloni. E vorba de hainele de club, unde nu mai poate merge in blugi.
    Pentru mine e noutate sa o vad imbracata altfel.

    RăspundețiȘtergere
  5. Raul,
    la cat de conservatoare sunt (sau am fost? ca ma tot inmoi...), crede-ma ca uneori exagerez. Fata asta a mea e atat de ...ca nu am cuvinte. E de 10 ori mai buna ca mine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pandhora,
    :) asa zice si ea:'" mama, nu uita ca tu m-ai crescut, ai incredere in mine!". Apoi, are un stil...ca ma face sa mor de ras si imi pierd cheful de gargara. Daca tu spui ca eu am simtul umorului, ea sa stii ca ma bate de departe.

    RăspundețiȘtergere
  7. un barbat, dar nu unul de 18 ani :); e mai bine sa poarte acum ce isi doreste, sa nu existe regrete

    RăspundețiȘtergere
  8. Toti oamenii sunt atrasi de ce vad în prima clipa si pe urma începe sa le umble imaginatia. Iar barbatii sunt si ei "uameni".

    RăspundețiȘtergere
  9. Sophie,
    sa fiu sincera, nu i-as da drumul nici din casa...insa noroc ca mai rationez :)Inca!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dan,
    nu ma inerva ca si-asa e chin sa merg pe strada cu ea...nu conteaza ca impinge caruciorul si sotia e langa el, uomul se holbeaza de-i cad ochii in gura.

    RăspundețiȘtergere
  11. * mentionez! ca fusta scurta nu e purtata pe strada, ci la petrecere. Ca sa n-avem vorbe ca de aia...

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu stiu ce sa spun, cred ca este specific varstei, simte nevoia de a se afirma si cum celelalte fete se imbraca astfel ea incearca sa fac ala fel. Faptul ca barbatii se uita la ea nu este un lucru rau,(ce este frumos si lui D-zeu ii place) pana la urma ea impune distanta pana la care pot merge lucrurile.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu cat vorbesc mai mult cu voi cu atat inteleg ca eu am probleme :))
    Probabil trebuie sa invat sa fiu mai relaxata, peste un an pleaca de langa mine...si atunci tot aia va fi, viata ei bazata pe discernamantul personal.
    Trebuie sa ma obisnuiesc cu schimbarea, pentru ca ea vine oricum.
    Si ar trebui sa o percep diferit de acum. Dar e greu. Si mi-e teama uneori.

    RăspundețiȘtergere