Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

joi, 7 iulie 2011

Copilării

14 comentarii:

  1. Moare și dă din chișioare. :) Mulțumesc pentru bucuria provocată.

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai nenorocit, o sa imi sune in cap toata ziua melodia asta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sărut mâna Cleo !
    Mulţam frumos , am fost din nou copil pentru 3 minute şi ştii ce ? ... mi-a plăcut asta . Şi nu ne trebuie prea mult să fim din nou copii câteodată !

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-am amintit de sandy bell (nu stiu cum se scrie), erau niste desene, acum vreo 23 de ani...

    RăspundețiȘtergere
  5. Zodrac,
    de doua ori Loredana, mare si mica.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mircea F,
    o ascultasem si eu, seara. De trei ori, apoi fiul meu m-a rugat sa inchid usa de la camera. :) Am inteles ca trebuie sa ma opresc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sorin,
    o , da. Am zambit si eu. Larg.

    RăspundețiȘtergere
  8. ce melodie simpatica! Vocea Loredanei îmi placea mult acum 10 ani...acum m-am rupt si nu mai sunt la curent cu evolutia muzicii românesti. Mi-a facut mare placere sa o reascult pe Loredana. Multumesc! Sa ai un weekend minunat Cleo draga!

    RăspundețiȘtergere
  9. Raul,
    imi amintesc, erau desene facute de japonezi. personajele nu aveau dinti si cand plangeau, rauri le ieseu din ochi. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. 29Decembrie,
    e un potpuriu al Loredanei, cu o inregistrare de-a ei, cand era mica.

    RăspundețiȘtergere
  11. Carmen,
    nici eu nu sunt la curent, eu sunt de moda veche, cei mai buni cantareti, sunt cei morti. Nu
    asta e criteriul meu, bineinteles, cand aleg o muzica, dar imi plac cei vechi sau batrani deja.
    Nu ma impac ci ina si alte de genu'.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumoasa melodie! iar mi-am amintit de copilarie :)) si de capitanul Roberto tar,tar, o fredonam si eu candva....

    RăspundețiȘtergere
  13. B.a.,
    :) m-a sucit şi pe mine, am cântat cu Loredana.

    RăspundețiȘtergere