Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

luni, 25 aprilie 2011

Ce mai spun copiii

Irinuca-Parcul Carol, Bucuresti


Se da in leagan, are 5 ani, imi vorbeste in timp ce eu imping leaganul nepotelei mele de 3 ani:
-Il vedeti pe baiatul acela cu costum de Spiderman? (il vad) E indragostit de prietena mea din grupa. Dar ea nu-l place si se ascunde mereu de el. El spune ca e spiderman, dar prietena mea zice ca e doar un baiat deghizat, probabil prieten cu Spiderman.
Atat de inteleapta prietena ei! Mie mi-au trebuit vreo 30 de ani ca sa trag aceasta concluzie, ca nu te salveaza nimeni, toti sunt 'travestiti'- cum zice soacra mea :)) 

La masa, nepotica deja satula ne supravegheaza. Are 3 ani si sta in scaunul ei special. Peroreaza de la inaltime:
-Nu sorbiti, nu plescaiti, nu vorbiti, nu 'gazaiti'!
Bunicul soarbe zgomotos.
-Bunicu' a sorbait! il paraste ea, suparata.

E atat de dulce!
Cand se refera la povestea "Ratusca cea urata", spune ' "ratusca cea frumoasa", sa-i fac placere ratustei'.
Dar cate nu spune...

22 de comentarii:

  1. Aş încerca o medie, spunând "răţuşca de-o frumuseţe relativă"...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)), optiuni extinse, nici la extreme, dar in limita politetii. Am sa-i sugerez, poate renunta la compasiune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa va traiasca nepotica, Sophie! Povestea cu ratusca a fost una dintre primele povesti care mi-au fost citite in copilarie. Imi amintesc cu multa placere de ea. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Copiii sunt tare haiosi, mereu nascocesc ei ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Aia cu " mie mi-au trebuit vreo 30 de ani sa inteleg ca nu te salveaza nimeni" , a fost geniala !
    Nu fi amarata ! Majoritatea oamenilor,mor din lume si nu nu inteleg asta ...

    RăspundețiȘtergere
  6. De mirare amabilitatea fata de ratusca! De obicei copiii nu prea menajeaza, nu sunt deloc diplomati!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cristi,
    multumesc, sa ne traiasca pt ca e mortala. Ei ii place sa fie Ariel. Isi creste parul ca sa il poata prinde in coada, intr-o parte. In cea mai mare parte a timpului se afla intr-un rol, obligatoriu de printesa. Asa si asteapta sa i te adresezi. Primul avertisment pe care il primesti, inainte sa dai ochii cu ea, este ori ' sa nu cumva sa-i spui ca e mica', ori 'vezi ca e printesaX, asa i te adresezi' :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Irina,
    da, cred ca intotdeauna ce m-a putut amuza complet au fost fazele cu copiii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Tzipi,
    mi-ar fi placut sa constat ca mi-au trebuit vreo 30 de ani sa aflu ca ma salveaza spiderman...:))
    bine ai venit la mine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dan,
    vai, e tare iubitoare si isteata. Printul ei e Vladi, mai nou. Vrea sa se casatoreasca cu el ;))

    RăspundețiȘtergere
  11. adorabila...va fi o fata pe cinste si o femeie adevarata :)
    aviz falsilor Spiderman :))

    RăspundețiȘtergere
  12. pandhora,
    daca lasi apa sa curga prea tare la robinet, te cearta spunand sa ai grija cu apa, copiii din Africa nu au apa" :)
    Rares Petrisor avea intr-o scriere ceva referitori la 'spidermani', "și totuși dacă nu ești pregătit să fii altul așa cum te lauzi " :)) Mi-a placut teribil asta!

    RăspundețiȘtergere
  13. am doua nepoate care mi-au schimbat viata. Si nu sunt copii mei.
    Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  14. Adevarat a inviat!
    Mie viata mi-a fost schimbata de cei doi ai mei. Cu nepotelele, retraiesc...

    mersic de vizita, sa stii ca imi place cum scrii, atat de sintetizat, scurt si la esenta...imi place asta!

    RăspundețiȘtergere
  15. Uneori copiii spun lucruri adevarate:) ei nu prea stiu sa minta:)
    O zi frumoasa:X

    RăspundețiȘtergere
  16. Să vă trăiască nepoţica!
    Copii , cel mai frumos dar . Nu te saturi să-i asculţi mai ales dacă sunt genul puţin filozof care înţelege cum vrea , ba şi cu argumente. Viaţa prin ochii de copil este mai frumoasă , şi câteodată simplă şi totuşi atât de complexă încât rămâi cu gura căscată la propriu în faţa explicaţiilor . Pune un copil să-ţi spună o poveste şi rolurile se vor schimba uimindu-te cât de absorbit vei fi.

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa va traiasca nepotica. Sunt niste mici comori cat sunt copii.

    RăspundețiȘtergere
  18. Copiii sunt extrem de dulci! Sa iti traiasca si sa te bucuri de ea

    RăspundețiȘtergere
  19. minoki,
    si cand cresc, sunt ca niste mari comori. iti mai scot niste peri albi, da' ma rog :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Mallynna,
    Multumesc. Mai povestesc cand imi vin in minte faze.
    Multumesc si pt vizita.

    RăspundețiȘtergere