Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

joi, 14 aprilie 2011

Cineva

 Într-o familie, în orice familie, există un 'cineva'. 'Cineva' care este responsabil cu gunoiul.
Cineva să ducă gunoiul...

La noi în familie, fiul  meu Vladi, este 'cineva'.
Tracasat de această sarcină, mă întreabă într-o zi, cine ducea gunoiul înainte ca el să existe.
- Silvia! (fiica mea)
- Şi înainte de Silvia? mă întreabă feciorul, în continuare...
- Eu...tata...Asta e regula, ultimul din familie duce gunoiul!
- Dar nu e drept, mie mi-a rămas prea mult de dus- de colo, Vladi, vădit nemulţumit.
Dar l-am liniştit rapid:
- Vladi, cu cât accepţi mai repede, cu atât îţi va fi mai uşor, de aia te-am născut, să ai această misiune, să fii 'cineva'... care să ne ducă gunoiul.

M-a privit lung, a râs şi a înţeles că n-are încotro. Asta e! Uneori meseria de părinte cere să fii ferm pe poziţie, altfel rişti să ajungi 'cineva'.
(Se pare că Dan este azi, pentru mine, de mare inspiraţie...ideea vine de la un comentariu, de la blogul lui. Nu mai ştiu exact de unde...)

18 comentarii:

  1. Foarte simpatica istorioara ta! Imi place! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si pe mine ma amuza:) Vladi are alta parere.

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt sigura ca Vladi al tau va tine minte si va aplica si el la randul lui - la timpul potrivit "tactica" ta...ai fost inspirata...
    acum realizez ca si eu sunt "cineva" mai des decat celalalt "cineva" din casa :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Baietii aplica ori modelul primei familii, ori un model de familie total diferit...vom vedea...sper unul mai bun. Sunt atat de imperfecta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Scriem prea mult si nu ne mai aducem aminte ce si unde. Prea multa creativitate...

    RăspundețiȘtergere
  6. Noi scriem mult? Eu scriu mult?
    drcraciun scrie mult!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu-l cunosc. Probabil n-am boala pe care o trateaza el!

    RăspundețiȘtergere
  8. ei, la tipul asta obosesti numai ruland paginile...scrie bine, un pic amestecat, dar cumplit de mult. Sunt sigura ca doamna ta ar avea o explicatie pentru scrisul lui :D

    RăspundețiȘtergere
  9. :) Fiica cea mare- studenta- s-a mutat, cea "mica" învata de zor pentru examene si dupa Abitur, se va muta si ea de acasa... asa ca, de câteva luni, la noi în familie, EU am ajuns din nou "cineva"!

    RăspundețiȘtergere
  10. Carmen,
    cum prezinti tu problema, suna clar a avansare...imi vine sa ma ofer voluntar pentru postul de 'cineva'....neeeeah, mi s-a zis ca succesul meu in viata se va intampla ceva mai tarziu...sa nu supar zeii acum cu asta, nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Citind primele randuri, ma asteptam sa iti spuna sa mai faci un frate sau o surioara, sa nu mai duca el gunoiul. Pentru mine asta inseamna responsabilizare. Trebuie sa inveti ca in viata ai anumite raspunderi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Costin,
    n-a spus pentru ca stie ca asta nu se mai poate. E definitiv!

    Uite, copiii mei sunt tot mai mari, cuprinsi in diverse activitati. Incepe sa ma supere faptul ca sunt zile cand ne adunam seara acasa. Papa, cina, dus, nani. Adica, hotel.
    Astfel, am stabilit ca in fiecare zi, fiecare dintre noi să facă ceva pentru casă: dus gunoiul, spalat vasele, pus vasele la loc...etc...ceva ce presupune sa pui mana si pe ceea ce a fost folosit de alti membri de familie. Asa cred eu ca pot sa-i fac sa nu se rupa de casa, sa simta ca aici e locul lor, nu doar masa si pat, ca ei trebuie sa participe, sa fie implicati...iar viata de familie sa nu ledevina straina. Dar, cum am spus, experimentez. Baietii difera de fete la felul de a trece prin starile specifice varstei. Cand crezi ca stii tot sau destul ti se demonstreaza ca nu stii nimic.

    RăspundețiȘtergere
  13. Vladi,capul sus!!!
    De când mă știu(și mă știu de mulți ani)am fost CINEVA!

    RăspundețiȘtergere
  14. Este chiar înaltator câteodata!

    RăspundețiȘtergere
  15. stii care a fost castigul mare, punctul de cotitura?! ca a ras.....
    e ok!

    RăspundețiȘtergere
  16. Se-cret si Dan,
    parca sunteti Baudelaire si ale lui 'Florile raului'...:)
    Faceti estetica uratului din dusul gunoiului, prin corespondenta cu notiuni frumoase :), mai pe romaneste 'va scoateti'.

    RăspundețiȘtergere
  17. Mosu,
    doar nu era sa-i creez o trauma...conteaza si cum o spui, la noi persiflarea e forma de 'antrenament'. E bun si Vladi.
    Cand a ras, i-am citit resemnarea pe fata, totodata.Dar a incercat! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Doar stau în orasul lui Rimbaud, prietenul lui.

    RăspundețiȘtergere