Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

miercuri, 13 aprilie 2011

Fără cuvinte 14- Sophie cautând ziua de Miercuri

Miercuri mă surprinde...ca şi Luni, Marţi, Joi, Vineri , Sâmbătă, Duminică, de multe ori.
După cum vedeţi, îmi fac mea-culpa şi am plecat în căutarea minţilor pierdute...dacă nu uit după ce am plecat, poate am şanse să mă întorc :).





Să nu ajungeţi ca mine, dar să ajungeţi ca ei: Carmen,Vania, Dan, Moşu., Gabriela Savitsky, Digodana, Se-cret  , Caius, DrstoicaEarthwalker, Teo Negura.

21 de comentarii:

  1. Ziua de miercuri e chiar AICI!
    Azi si eu am gait-o ,relativ repede:).

    RăspundețiȘtergere
  2. E aer curat la tine chiar daca e mai frig decat la Bucuresti! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau si eu la munte; daca mai e zapada si de o saniuta e perfect :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sophie,cauți Miercurea în zăpadă?
    Vreau să te rog să n-o faci.Mai bine așteptăm o săptămână două!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah nu! zapada nu mai vreau! De ce nu ai cautat miercurea la mare?! veneam sa te ajut :))
    Pupici. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. De-atunci o cauţi ?? Sau aşa este acum la tine ?
    Oricum , era aşa de-aproape ..

    RăspundețiȘtergere
  7. ai cautat-o...ai gasit-o si acum mai e putin si trece...
    miercurea viitoare va fi fara zapada...sunt sigura de asta :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragii mei,
    de data asta ma scuzati, va raspund tuturor o singura data din motive tehnice (si-aici as putea sa bag multe bazaconii, dar varianta scurta e ca net-ul e prost in asta seara, abia am putut sa accesez doua-trei bloguri).
    Ma iertati, azi am fost fara inceput si sfarsit, am uitat ca e zi de Miercuri si n-am pregatit nimic, desi mi-ar fi placut.
    Pe la serviciu am gasit o poza cu o ametita, si cum descria perfect starea mea, v-am aratat cum imi caut mintile.
    De maine revin la treburi serioase, cu neuronii de rezerva. Am unii pentru planul B.
    :)
    P.S. Sophie -cealalta, se mai poate pe la un sanius scurt, la 15 min, sus pe munte, dar eu nu ma bag...PAS! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. sophie,noi,te acceptăm și așa(azi am fost fara inceput si sfarsit-pe baza propriei declarașii)asta nu înseamnă că nu așteptăm cu nerăbdare REVENIREA!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. nu-s peltic,doar mi s-a încurcat „ș” și „ț”
    trebuie să fie...propriei declarații :(

    RăspundețiȘtergere
  11. N-am nici cea mai vaga idee de ce nu ajung ping-urile nici dinspre tine inspre mine, nici invers. Mna, probabil ca nu se plac unul pe altul :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa se face când pierzi conexiunea: o cauti în jurul casei! Se poate "Miercurea..." si joia, cu derogare, daca vrea si Carmen.
    Teo, cica blogspotul nu a aflat de ping-uri. Daca stie cineva mai mult, sa ne spuna si noua, multumex anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  13. Lasa ca eu, una, ma ofer sa te ajut sa o cauti. Dar este posibil sa ma ratcesc si eu la un moment dat :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Se-cret,
    cu aceeaşi nerăbdare aştept şi eu revenirea. Sper să nu mă ia 'toate cardiacele' până atunci. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Teo,
    nu-i stres! Si din cauza asta sa nici nu facem. Io, vorba aia, din ...iubire dezinteresată :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Dan,
    o cam cautam prin padure. Casa aia, care nu e a mea, e in mijloc de padure.

    RăspundețiȘtergere
  17. Irina,
    cu mine esti in risc, am darul asta sa-i innebunesc si pe cei din jurul meu. Sunt in reconstructie :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Ţi-ai găsit miercurea? Joi?

    RăspundețiȘtergere
  19. Florina,
    e o Miercuri pierdută. Gata! Miercurea n-are farmec Joi. E ca ciorba reincalzita...:)

    RăspundețiȘtergere