Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

miercuri, 27 aprilie 2011

Fără cuvinte 16

Lacul Sfânta Ana


Rezervaţia Tinovul Mohos, aproape de lac (aici o pădure de pini pitici şi un cer frumos reflectat în apă)

43 de comentarii:

  1. mi-a placut foarte mult lacul si rezervatia cu plante carnivore; am fost fascinata de curatenia din jurul lacului- nici macar o sticla!

    RăspundețiȘtergere
  2. ultima fotografie...superba superba superba!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiecare câte un colţ de rai şi când te gândeşti că unii locuiesc în acele zone ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase imagini! :) Avem locuri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  5. imi amintesc cum suna pamantul a gol cand bateam cu piciorul in el. era un sunet surprinzator!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa ultima poza, pomii se reflecta asa de frumos in apa si cerul albastru... Superb! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am ajuns la malul acestui lac într-o seară de vară din '78. Era ceva negură şi am avut impresia că urmează ca ... ielele să iasă din lac şi să danseze.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi doresc mult sa ajung la acest lac odata, va trebui sa ma straduiesc mai mult vara asta :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa! Fa-mi ciuda! De cand astept o excursie. Numa' mor in "urbanul" asta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Îl știu!!
    Doamne, a trecut parcă o veșnicie de când nu l-am mai (re)văzut- copiii erau mici..mulțumesc!
    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/04/anonimii-satelor-vi-i-amintiti.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Hristos a inviat ! madame mai pune si tu mana si intra si tu mess , iti mai lasa lumea mesaje offline si tu nimik ! il mai doare pe om acolo o masea , o durere de corazon , .))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Pentru mine,și mai ales privit din locul meu,este paradisiac și bineînțeles mă lasă fără cuvinte...

    RăspundețiȘtergere
  13. sophie,
    nu vreau sa fiu partinitoare, dar aici un pic e altfel, destul de rar mai gasesc mare mizerie in locuri de genul asta. Tipul care administreaza zona e un tip din orasul meu, Kerezsi, iubeste locul ala. Are grija de el. Nu ai voie sa faci foc si gratare la sol, numai in gratare amenajate, ca sa nu atraga ursii...campingul are un neajuns, baia publica. Dar e dificil, sursa de apa e departe...mno

    RăspundețiȘtergere
  14. Pandhora,
    am cautat ceva vreme pozele astea, ca sunt pe dvd-uri, si sunt multe...uitasem de cea de la Mohos...o tot cautam pe prima.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sorin,
    sunt la o distanta demai putin de o ora cu masina, dar si la mine e tot asa, cade padurea pe mine. Fain, doar ca iarna e lungaaa rau!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cristi,
    asa e, avem. Si ne-am obisnuit sa carcotim :)

    RăspundețiȘtergere
  17. aA,
    :)) da, stiu si senzatia lovirii si zgomotul...hmmm, si mirosul de iarba...moah, l-am simtit in Bucuresti, saptamana trecuta...of

    RăspundețiȘtergere
  18. Irina,
    da si amintirile...prin rezervatia asta mergi pe alei de scanduri, pentru ca e zona mlastinoasa. Nu ai voie sa te abati de la drum, de pe aleile construite.

    RăspundețiȘtergere
  19. Zamfir,
    am fost o data toamna...liniste, pustiu, corola lacului toata numai culori de la galben la rosu si verde inchis...de basm!

    RăspundețiȘtergere
  20. Teo,
    e locul din tara asta unde am aceeasi surpriza a revederii de fiecare data. Prima poza e ceea ce vad de fiecare data cand reintalnesc locul, pentru ca refuz categoric sa cobor cu masina, traseul obligatoriu este prin padure...si cand ajungi jos, iesi din padure...si se desfasoara povestea...merita!

    RăspundețiȘtergere
  21. Tudor,
    :)) sa nu mori!
    Peste o luna, o luna jumate, sper sa arate asa locul...desi e tare intarziata vremea. va fi vacanta, deci, ce te va impiedica?

    RăspundețiȘtergere
  22. Incertitudini,
    atunci stii despre ce vorbesc, nu?
    Si ai mei, cum se mai balaceau in lac... :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Andreea,
    pai...vino! Ajunge pentru toti. :)

    RăspundețiȘtergere
  24. madelita,
    Adevarat a inviat!
    m-am conformat, ai vazut, da? am stat putin pe mess :) am actualizat problemele.

    RăspundețiȘtergere
  25. Se-cret,
    chiar este un loc deosebit. Sunt in extaz de ficare data...si doar am tot fost. Interesant e ca s-a transmis si la copiii. Vai, si drumul pana sus... vara treci printr-o bolta verde formata de crengile copacilor...e ceva de vis, parca esti in poveste.

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce dor îmi este de o drumetie la Sf. Ana! am fost acum 15 ani ultima data! :(
    Faine imaginile! multumesc, pupici

    RăspundețiȘtergere
  27. Carmen,
    un pic imbunatatita zona in rastimpul asta, dar civilizatia inca nu a sctricat-o,
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  28. Mai este Stânca Soimilor în Tusnad?

    RăspundețiȘtergere
  29. o sa imi permit sa iti raspund eu da:)da mai este si mai este exact cum era acum 10 sau 20 sau chiar mai multi ani:) nimic schimbat:)stanca soimilor mai exista:)
    ma uit la poze si ma gandesc ca sunt oameni care merg ft multi km sa vada acest loc si vb ta cade padurea peste noi si mergem atat de rar:)iti multumesc ca mi-ai adus aminte....

    RăspundețiȘtergere
  30. Cred ca sunt vreo 30 de ani de cand am pasit prin acele locuri. Multumesc pentru aducerile aminte!

    RăspundețiȘtergere
  31. Dan,
    mi-a 'stricat' Aniko raspunsul, eram pregatita sa-ti spun ca am spart stanca cu pumnul si bucatile din ea le folosim la butoaiele cu varza, ca si greutati, pentru a mentine verzele in apa de murare.

    RăspundețiȘtergere
  32. Aniko,
    eu ma straduiesc sa merg in fiecare an macar o data, e ca un ritual, ce ceva ce trebuie facut.
    Si nu cobor cu masina, merg pe jos pana la lac, chiar si anul trecut cand am fosta varza...chit c-am facut 1.5 km in mai mult de o ora, iar sus mi-a mai luat 20 de minute sa-mi revin sa pot sta in scaunul masinii. Pfff. O data am facut traseul pe jos, din statiune, din Tusnad...da' eram tanara si puteam :)) Vreo 3 ore, dus si vreo 2 intors. A! atunci am facut si lacul roata. Cum am uitat...

    RăspundețiȘtergere
  33. Florentin,
    si ce traseu cu bicicleta :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Exista locuri in Romania care nu au termen de comparatie. daca ar avea o buna promovare si intretinere, ni s-ar duce vestea pana la capatul pamantului

    RăspundețiȘtergere
  35. Raul,
    sa stii ca oamenii aia se straduiesc sa mentina locul cat mai natural. De ingrijit, e ingrijit. Nu vezi mizerie acolo. Dar nici nu sunt distruse locurile cu case de vacanta. De cunoscut e cunoscut, sa nu uitam ca e singurul lac vulcanic din Europa. Iar masini si autocare cu straini, vara, vezi in permanenta.

    RăspundețiȘtergere
  36. si care ar fi punctul de sosire?
    Eu, in afara, de niste toalete si un sitem mai comod de apa-canalizare in camping, n-as face. La inceput ziceam si eu ca e pacat ca nu sunt conditii, dar civilizatia distruge mediul. Asa ca acum le inteleg politica. Cand vezi cu ochii tai cum e acolo...nu mai vrei sa fie schimbat nimic.
    Exista un loc se numeste, Panorama, chiar inainte sa cobori la lac...stii cum e? ti se opreste respiratia...se opreste lumea sa priveasca toata valea...si copil , tanar, batran...toata lumea amuteste...sunt fara cuvinte cu adevarat. Lumea doar priveste! N-as strica asta. (Eu sunt o mare admiratoare de padure, am crescut mereu aici, intre munti, nu ma mai pot vindeca sau 'imbolnavii' de altceva).

    RăspundețiȘtergere
  37. Este punctul de plecare si punctul de sosire. este un lod din care pleci si unde te vei intoarce cu siguranta. Respiri viata pura, simti bucuria lacrimilor. Este o minune de loc. Cat o mai fi.

    RăspundețiȘtergere