Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

luni, 11 aprilie 2011

Gândurile zilei

Americanii ăştia scot numai best-seller-uri? N-au şi ei cărţi care sunt în tiraj mic, care nu se cumpără...
Cum fac scriitorii lor, primesc avans de la o editură şi comanda :' vreau un best seller, in 3 luni!' ?
Mai scriu ei ce vor?


Îmi caut şi eu un cuvânt care să mă autodefinească, acum, în perioada asta. Pe principiul cumpărării unui parfum ( adică, după ce miros cel puţin 10, îl cumăr pe cel care îmi persistă în nări), am rămas la EXPERIMENTEAZĂ.
:) Măcar încerc. Şi am ajuns la concluzia că am învăţat să fac asta de la Vladi., fiul meu. El încearcă fără reţinere tot ce e nou şi îi trezeşte curiozitatea.

van Gogh- Starry night


17 comentarii:

  1. N-am nicio admiraţie pentru americani, dar aş vrea să vină şi aici editorul să-mi ceară un best-seller în trei luni, dând un avans decent... Dar, noi n-avem editori, doar tipografi. Cel puţin când e vorba de literatură...

    RăspundețiȘtergere
  2. la americani totul e perfect- cel putin de fatada; experimentatul ne dezvolta, dar uneori am retineri- sunt mai conservatoare

    RăspundețiȘtergere
  3. Americanii se pricep foarte bine la promovarea produselor lor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Atata vreme cât mai suntem curiosi, suntem tineri!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai, Vania...câte cărţi motivaţionale şi de dezvoltare personală au scos americanii...şi tu să nu-i stimezi în halul ăsta?
    Uite, partea pozitivă este că acel avans îi îngăduie scriitorului să stea acasă liniştit în voia actului creativ...pe când la noi, musai să mai aibă un job ca să se întreţină şi să-şi plătească cheltuielile cu publicarea cărţii.
    Eu zic că e afacere buna la americani, să fii scriitor. Dacă ai şi har.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sophie,
    Experimentarea înseamnă abandonarea cutumelor, inseamna curaj, inseamna libertate, inseamna sa uiti de reguli...incpe sa-mi placa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cristi,
    americanii se pricep la promovare, produsul în realitate, poate fi bun sau mai puţin bun.Dar îl promovează de parcă ar depinde viaţa de el :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Carmen,
    da, si mai înseamnă că am lăsat în urmă din pietroaiele pe care le cărăm în spate de atâta timp...

    RăspundețiȘtergere
  9. Trei luni zici? E mult! Câteodata apar carti la o saptamâna - doua dupa eveniment, zici ca-i scrisa înainte si ca s-au înteles între ei!

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. În altă ordine de idei:
    vezi te rog aici:
    http://se-cret-blognotes.blogspot.com/2011/04/o-palma-de-rosiila-cererea-sophie-ei.html
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Iar mi s-a facut foame si nu-i decât 8 jumate dimineata! Rosii de astea mutante cu telemea de la Sibiu. Se vede treaba ca se apropie venirea acasa, în mai!!! Cresc pohtele!

    RăspundețiȘtergere
  13. Dan,
    ai dreptate, nu m-am gandit la Vania, care ar putea sa scrie o carte, pana a doua zi, la ora 10.
    N-ar avea americanii atatia bani de avans cate carti poate sa scrie el :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Dan,
    m-a terminat si pe mine, Se-cret, cu rosia lui....ai vazut ce ditamai...pfff...eu aleg sa mananc cu branza facuta de mine, din cas proaspat...moah!

    RăspundețiȘtergere
  15. Nici eu nu m-am gândit la Vania, el republica. Lasa-l în pace ca daca-i suparat nu iarta gresalele altora precum si noi iertam gresitilor nostri, oricât ar fi de greu de crezut.
    Ca sa revenim la brânza, ce faci tu nu iese brânza de burduf, un pic iute? E bunaaa, da cu mamaliga, unt, câteva oo si niste porcarii tochite acolo, jumari, cârnati, slanina ce s-o gasi.
    Primavara merge cu telemea de aia cu puncte negre prin dânsa rosia aceea si cozi de ceapa si usturoi verde taiate. Poate si o lipie calda...
    Diseara faci sport?

    RăspundețiȘtergere
  16. ntz! daca e proaspata, e numai buna, usoara, doar un pic sarata...crede-ma! mergeeeee beton.

    Pe Vania merita sa-l iertam de fiecare data cand gresim noi :) Nu pot sa ma supar pe el nici daca da cu scaunul dupa mine. Cum nici pe tine nu ma pot supara.
    Ca daca se supara, plang. Si cand plang, impresionez chiar si un politist. :D

    RăspundețiȘtergere
  17. da, pana diseara yoga...ajung tarziu..de aia am pierdut aceasta Miercuri :D

    RăspundețiȘtergere