Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

marți, 19 aprilie 2011

Gândurile zilei de ieri

Până nici cu gândurile nu mă mai ajung.

Nu mai am chef de planuri şi lucruri măreţe, nu mai vreau să mă simt vinovată pentru că am adormit, pentru că am citit altceva decât trebuia, pentru că am făcut altceva decât era în program, pentru că m-am relaxat, nu mai vreau să 'trebuie'. Vreau să pur şi simplu.

Reacţia noastră la eşec este 'ocaua' cu care ne putem  măsura puterea. Am verificat ieri. Apoi lucrurile şi-au schimbat nuanţa.

Faptul că întârziu regulat să ajung într-un loc, este pentru că nu-mi place acel loc. Dar e pe lista lui 'trebuie'.

Şi povestea despre politeţe...sau despre iubire...sau despre frustrare...sau despre reprimare...sau puteţi continua voi despre ce e...

Cincizeci de ani de politete
"Un cuplu mai in varsta si-a sarbatorit nunta de aur, dupa ani lungi de casnicie. In timp ce luau micul dejun impreuna, femeia se gandi: „De cincizeci de ani, intotdeauna am avut grija de sotul meu si i-am dat partea crocanta din chifla la micul dejun. Astazi, in sfarsit, vreau sa ma bucur de aceasta delicatesa eu insami.”A intins unt pentru jumatatea crocanta de sus si i-a dat sotului cealalta jumatate. In ciuda asteptarilor ei, el a fost foarte multumit, i-a sarutat mana si i-a spus: „Draga mea tocmai mi-ai daruit cea mai frumoasa bucurie a zilei. De peste cincizeci de ani n-am mai mancat partea de jos a chiflei, care-mi place cel mai mult. Intotdeauna m-am gandit ca tu ar trebui sa o mananci, fiindca-ti place atat de mult.”

Nossrat Peseschkian,  "Povesti orientale ca instrumente de psihoterapie"

9 comentarii:

  1. Ohoo, ce chifla buclucasa! Nicio masa fara chifle! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. mno, despre ce este povestea asta pentru tine? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. C.L.M.,
    ...asa ca ai grija cum imparti chifla :)

    RăspundețiȘtergere
  4. sa fiu rea ?:)))) le-au trebuit 50 de ani sa isi dea seama ce ii place celuilat:)deci i-au doua chifle :)))))))))si nu am probleme cu gustul celuilat :)) am fost ft rea scz :)si stii si de ce :)))))sunt prea rea sa merg dincolo de asta si sa apreciez tandretea cuplului ca si-au sarbatorit evenimentul trecerii anilor impreuna :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. si mereu sa faci ceea ce iti doresti si e bine ca iti scoti din vocabbular cuvantul trebuie sa il folosesti doar cand crezi tu de cuvinta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Io nu-mi bat capul, daca vrea chifla, n-are decat sa-si cumpere...am fost rea? :))

    Dincolo de gluma, cu politete trece viata, n-am facut nici ce ne-am dorit, nici ce si-a dorit partenerul...si-atunci, despre ce galeata vorbim?
    Dar dau vina pe altă cultură.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu draga mea nu esti rea deloc:) sa isi cumpere chifla :))da cred ca de vina este o alta cultura :))))intr-un cuplu unde exista comunicare nu este nevoie de politeturi:)) acolo se stie ce place si ce nu :)))dar... sigur vina este a unei alte culturi:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. aniko-nu e vorba de cuviinta,pt ca niciodata nu-i prea tarziu...poate la 50 ani,reprezentativa era bucata de paine...cine stie ce au facut la anii lui sophie...

    RăspundețiȘtergere