Daca dragoste nu e...nu-i nimic.

miercuri, 6 aprilie 2011

Fără cuvinte 13- Icoana pe sticlă


Prima pictură pe sticlă a lui Vladi Copilu'. Mai greşită pe alocuri, dar pentru mine superbă. A doua e şi mai frumoasă, însă e în lucru.

Recomandări: Se-cret, Vania, Mosu, Dan, Carmen, Gabriela Savitsky, Rareş, Irina C, Drstoica, Digodana, Caius.

25 de comentarii:

  1. superba pentru oricine o priveste...

    RăspundețiȘtergere
  2. mult succes si inspiratie pe mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa putere si rabdare. Sa bucure oamenii cu asemenea lucrari.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru cei care fac asemenea lucruri furmoase! Eu una stiu ca n-as avea rabdare, dar nici talent nu am, asa ca ii apreciez pe cei care pot.

    RăspundețiȘtergere
  5. Referitor la descrierea ta : eu cred ca o icoană nu poate fi greşită dat fiind ce rerprezintă .Iar când este pictată de un copil cu atât mai mult are sens senzaţia divinului din noi.

    RăspundețiȘtergere
  6. M-au fascinat de mic copil, aceste minunate picturi pe sticla! Am încercat si eu... nu este de loc usor!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Inseamna ca ii place sa picteze. Poate in viitor o sa picteze vitralii. Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. pandhora,
    sper, sper sa fie asa. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. aA,
    Multumesc in numele lui Vladi, dar cu el nu se stie niciodata :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Vania,
    prima are o incarcatura speciala, pentru mine e de suflet.

    RăspundețiȘtergere
  11. Costin Comba,
    sa-l bucure pe el, in primul rand...Si acum il bucura, il preocupa, e mandru, e incantat.

    RăspundețiȘtergere
  12. Irina,
    Vladi poate tot ce-i place. Strict ce-i place! Exact invers procedeaza cu ceea ce nu-i place. Insa, pasiunea cu care place si nu place, e la fel de mare. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sorin,
    el se scuza, ca un pic e mazgalita.
    Si Vladi cand face ceva, trebuie musai sa fie perfect multumit de el si de lucrare. Iar eu sunt incantata de-a dreptul. Pentru mine e ....e!

    RăspundețiȘtergere
  14. Carmen, eu nici nu stiam ca exista asa un loc unde poti sa faci asta, el l-a descoperit. Merge din placere.

    RăspundețiȘtergere
  15. Cristi,
    deocamdata vrea sa fie regizor. Tot de creatie. Vom vedea, vom vedea...un puber se razgandeste mai usor.
    Important e ca experimenteaza.

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt convins că are o valoare deosebită pentru tine și așa trebuie să fie!În orice caz,fără cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  17. Orice greseala, cât de mica ar fi, îi creste valoarea în timp!

    RăspundețiȘtergere
  18. Icoana este perfecta, Sophie! Eu n-am reusit niciodta sa pictez asa pe sticla :) Bravo lui!

    RăspundețiȘtergere
  19. Dan,
    alegera lui Vladi pt pictura icoanelor pe sticla a venit intr-un moment 'interesant' pentru trio-ul nostru. Cred ca mai important de atat nu poate fi. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Dana,
    zic zau ca mie nici prin cap nu mi-a trecut sa incerc. Niic urechi n-am avut sa stiu de ocazii de genul asta. Poate nici n-au fost. Mie, la varsta asta la care e el acum, mi-era foarte greau. :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Cora,
    da' urmeaza si a doua. Nu stiu cand, ca acum s-a apucat de o piesa/sceneta de teatru cu niste colegi :))

    RăspundețiȘtergere
  22. nu stiu ce sa spun; superb e prea putin; felicitari

    RăspundețiȘtergere
  23. sophie, cum ma incurci tu pe mine cu numele :))
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere